Re: Dy IC i 2011
Det gjelder å utnytte et marked i oppgang. Om fem år kan det se helt annerledes ut. Hverken 787 eller A350 kommer til 'å endre markedet radikalt'. Det er bare markedsføringsspråk for å selge inn nye typer. Så lenge de likevel kan fly de ønskede ruter med eksisterende flytyper er det ingen grunn til å vente.
				
			Det gjelder å utnytte et marked i oppgang. Om fem år kan det se helt annerledes ut. Hverken 787 eller A350 kommer til 'å endre markedet radikalt'. Det er bare markedsføringsspråk for å selge inn nye typer. Så lenge de likevel kan fly de ønskede ruter med eksisterende flytyper er det ingen grunn til å vente.
 
	 
		 
 
		 
 
		 2011 blir et interessant år på OSL og CO sin økning er bare starten.
 2011 blir et interessant år på OSL og CO sin økning er bare starten. 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		