DAT på presentasjonsrunde i Lofoten med "nyovermalt" maskin (DHC-8).
http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article5954032.ece
Vidar
http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article5954032.ece
Vidar
Håper de kommer til Narvik også sånn at man kanskje får tatt noen bilder.
Bildeserie i AN:
http://www.an.no/bildeserier/article5959246.ece
Interiøret så ihvertfall fresht og fint ut![]()
De sette så komfortable ut! Her har faktisk WF noe å lære. De kan til tider se veldig slitt ut i deres -100 maskiner, noe som ofte gir et "slitt" inntrykk av maskinen som helhet. Nye seter retter opp på mye !
Delvis OT: Kabinene til WF er i ferd med å bli oppgradert. Og de får LED-belysning, noe som allerede er installert i et par fly. Gir litt Q400-feeling![]()
Men fortsatt uten mulighet for presisjonsinnflygning.
Kommer det nye seter også ala de som er i Q400? Såvidt jeg husker fra dene ene gangen jeg reiste med den så var det behagelige sorte skinnseter?!
Ta en Somac, det hjelper mot gjentatte sure oppstøt. Tror de fleste har fått med seg din holdning til DAT etterhvert.
Forstod det slik at de har flyttet veggen mot lasterommet lengre bak, og da faktisk har 40 seter. Glemte å telle når jeg var ombord i flyet på LKN :-(Noen med peiling som kan si noe om DAT må fly flere avganger siden de ikke har de to bakovervendte setene? Regner med at de velger galley istedenfor to ekstra seter fordi flyet kom sånn..? Fin bildeserie![]()
40 seter. Mindre bagasjerom. Dash8-102 med PW120-motorer. Det betyr at de vil få en del vektproblemer noen dager i løpet av året.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.