Originally posted by scandi
Hvorfor er basene Trd og Svg "spart"?
Originally posted by scandi
Originally posted by FBU 4EVER
Både purser,en stuert og to A/H er norske.Det påkrevd med en purser på langrutene.Da står flyet.
Er påkrevd med en SCC på hver flyvning, ingen Purser. Det er en selskaps/foreningsavtale, ikke et myndighetskrav.
Blir spennende å se hva du opplever, om du får ekstra døgn der borte, eller kommer hjem. For din del håper jeg jo at du får det du vil.
Aller mest håper en vel på at det skal bli en enighet. Konflikt er jo noe en i utgangspunktet vil unngå, uansett bransje og yrke.
Lykke til
:up:
Originally posted by scandi
Originally posted by FBU 4EVER
Både purser,en stuert og to A/H er norske.Det påkrevd med en purser på langrutene.Da står flyet.
Er påkrevd med en SCC på hver flyvning, ingen Purser. Det er en selskaps/foreningsavtale, ikke et myndighetskrav.
Blir spennende å se hva du opplever, om du får ekstra døgn der borte, eller kommer hjem. For din del håper jeg jo at du får det du vil.
Aller mest håper en vel på at det skal bli en enighet. Konflikt er jo noe en i utgangspunktet vil unngå, uansett bransje og yrke.
Lykke til
:up:
Originally posted by HMWK
Jeg forstår ikke at de tørr å streike! Er de ikke redde for arbeidsplassene sine. Det må være bedre med arbeid enn arbeidsledig.
Originally posted by LN-TUM
***
Nei det kan du jo si, men vi må velge mellom pest eller kolera, om man kan si det slik. Men kan jo nevne litt, at selskapet ønsker at vi som jobber i kabin i SAS Braathens skal jobbe 14 timers arb. dag + ubegrenset passiv flyvning, bare det er jo håreisende ...............:nor
Originally posted by Flaps40
Originally posted by LN-TUM
***
Nei det kan du jo si, men vi må velge mellom pest eller kolera, om man kan si det slik. Men kan jo nevne litt, at selskapet ønsker at vi som jobber i kabin i SAS Braathens skal jobbe 14 timers arb. dag + ubegrenset passiv flyvning, bare det er jo håreisende ...............:nor
14 timers arb dag? Er det slik å forstå at CA foreningene nekter å utføre OSL-Las Palmas flightene men krever overnatting før retur? I så fall meget beklagelig synes jeg da resultatet trolig er at rutene overføres fra SBU til Spanair.
Originally posted by LN-TUM
Originally posted by Flaps40
Originally posted by LN-TUM
***
Nei det kan du jo si, men vi må velge mellom pest eller kolera, om man kan si det slik. Men kan jo nevne litt, at selskapet ønsker at vi som jobber i kabin i SAS Braathens skal jobbe 14 timers arb. dag + ubegrenset passiv flyvning, bare det er jo håreisende ...............:nor
14 timers arb dag? Er det slik å forstå at CA foreningene nekter å utføre OSL-Las Palmas flightene men krever overnatting før retur? I så fall meget beklagelig synes jeg da resultatet trolig er at rutene overføres fra SBU til Spanair.
CA foreningene nekter ikke å utføre OSL-LPA tur retur, fordi den er på 13,25 og ikke 14 timer som du skriver. Sjekk fakta først...
Originally posted by Hurum
Originally posted by LN-TUM
Originally posted by Flaps40
Originally posted by LN-TUM
***
Nei det kan du jo si, men vi må velge mellom pest eller kolera, om man kan si det slik. Men kan jo nevne litt, at selskapet ønsker at vi som jobber i kabin i SAS Braathens skal jobbe 14 timers arb. dag + ubegrenset passiv flyvning, bare det er jo håreisende ...............:nor
14 timers arb dag? Er det slik å forstå at CA foreningene nekter å utføre OSL-Las Palmas flightene men krever overnatting før retur? I så fall meget beklagelig synes jeg da resultatet trolig er at rutene overføres fra SBU til Spanair.
CA foreningene nekter ikke å utføre OSL-LPA tur retur, fordi den er på 13,25 og ikke 14 timer som du skriver. Sjekk fakta først...
men det er da SK crew som overnatter i PLA eller...?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.