Hvem skal ut - SAS, Norwegian, Flyr eller Wizz?

Vi så jo dette etter 9/11 .. særlig Ryanair var aggressive den gangen. History repeats ...

10 kroner må vel være overdrivelse, det koster mye å drive flyselskap..:cry:
Sitter nå såvidt å begynner med litt pre-planlegging av Norgesturné: Satser på Juni fremfor Mai, de fleste har vel vaksine da og man skulle tro Norge åpner seg for turisme. (Jeg får første stikket i mora, og Nr. 2 fire uker senere, ready to rock and Roll i slutten av April)
Flyr sikkert via LHR nå som Norwegian ikke flyr langruter mere, og da blir det SAS eller BA til Norge, hadde følt meg skyldig om jeg betaler bare 10 kroner for den billetten, men blir jo mere igjen til Dahls Pils, så da så..:drink

10 kroner må vel være overdrivelse, det koster mye å drive flyselskap..:cry:

ryanair-765x420.png

Sitter nå såvidt å begynner med litt pre-planlegging av Norgesturné: Satser på Juni fremfor Mai, de fleste har vel vaksine da og man skulle tro Norge åpner seg for turisme. (Jeg får første stikket i mora, og Nr. 2 fire uker senere, ready to rock and Roll i slutten av April)

Ingen tegn til at Norge åpner seg for oss ennå. Og slik de surrer med vaksinering, vil vi nok sitte med CDC-lappen vår en stund til.

Pass på at du kjøper billetter som kan endres ... Mai er høyst tvilsom. Juni likeså. Men vi får se .....

Ingen tegn til at Norge åpner seg for oss ennå. Og slik de surrer med vaksinering, vil vi nok sitte med CDC-lappen vår en stund til.

Pass på at du kjøper billetter som kan endres ... Mai er høyst tvilsom. Juni likeså. Men vi får se .....

Ja, er forsiktig med å kjøpe billetter, tapte litt i fjor, selv om jeg hadde Flex..

Mye som er billig for tiden..:cool:

Attachments

• 5042B0FE-4493-401F-B4FA-735D80B0191C.jpg
    5042B0FE-4493-401F-B4FA-735D80B0191C.jpg
    80 KB · Views: 1,313
Norwegian, Flyr og Norse er jo en skikkelig stollek. Norwegian og Flyr er to stykker av samme alen strategisk og rutemessig, og Nor&Nor har allerede bekreftet et samarbeid. jeg spår at de tre kommer til å slå seg sammen innen kort tid, slik at vi da står igjen med SAS, NorNorFlyr (DYR?) og Wizz - så lenge Wizz holder ut.

Norwegian, Flyr og Norse er jo en skikkelig stollek. Norwegian og Flyr er to stykker av samme alen strategisk og rutemessig, og Nor&Nor har allerede bekreftet et samarbeid. jeg spår at de tre kommer til å slå seg sammen innen kort tid, slik at vi da står igjen med SAS, NorNorFlyr (DYR?) og Wizz - så lenge Wizz holder ut.

Tjah, du har jo mange ex-dy folk både i Flyr og Norse så hvem vet. Kanskje det ligger noen planer i skuffen allerede.

Kun til/fra Skandinavia, hvilket ikke er kommunisert som prioritert marked for NAA.

Synes jeg leser stadig vekk at det blir ruter fra Oslo til USA med Norse men mulig det er feil.
Eller ønsketenking fra de som har investert i feriehus i Florida og basert seg på billige Norwegian billetter...

Back