Gæt:
Maskine 1 CPH-BOM-ARN-BOM-CPH 3x week
Maskine 2 CPH-EBB-JNB-EBB-CPH 3x week
Maskine 3 CPH-EWR-GOT-EWR-BGO-EWR-BLL-EWR-GOT-EWR-SVG-EWR-AAR-EWR-CPH
Spennende å se hvilke ruter disse settes inn på, blir det helt nye ruter eller settes de inn på feks østkysten der det ikke trengs så stort materiell som A330/340.
Jeg er veldig trygg på at SAS ikke tenker sende maskinen på en one stop rute via Entebbe til Johannesburg. Høres ganske urealistisk
Spennende å se hva de presenterer!
Jeg personlig tror de vil bruke disse nye flyene på BOS og MIA, og flytte en av de større flyene over på en rute fra CPH til Singapore.
Kim
JNB er underserved fra CPH, men kan ikke trække en 330. Den danske godhedsindustri er stor i Uganda. Med en mellemlanding der vil 321 kunne nå JNB
Bare en tanke
MIA er for langt for disse, så der ryker nok den teorien [emoji6]
Nå Har vel opptil flere selskaper med lavere kostnad prøvd på transatlantiske ruter med MAX/NEO, uten at det ble noe suksess. Så hva gjør at SAS skal få dette til?
OSL-ORD er omtrent det samme som CPH-IAD så om sistnevnte går bør også den gå bra.
Det spørs vel også på hvilken config SAS velger.Hva er realistisk rekkevidde for disse i SAS config?
1 og 2 tror jeg ikke helt på...Gæt:
Maskine 1 CPH-BOM-ARN-BOM-CPH 3x week
Maskine 2 CPH-EBB-JNB-EBB-CPH 3x week
Maskine 3 CPH-EWR-GOT-EWR-BGO-EWR-BLL-EWR-GOT-EWR-SVG-EWR-AAR-EWR-CPH
...dog tror jeg ikke at BLL er inde i billedet....ud fra hvad Gustafsson udtalte forleden dag, samt SAS engagement i AAR...