OSL-LIN ligger også inne (ikke sjekket frekvens) med Link.
Med kun en adgang på ettermiddag/kveld mellom SVG/LHR er jeg ikke sikker på om den er så veldig biz-tung. Morgenavgang er savnet.
Er ikke LIN åpen kun for EU trafikk?
Med kun en adgang på ettermiddag/kveld mellom SVG/LHR er jeg ikke sikker på om den er så veldig biz-tung. Morgenavgang er savnet.
Forretningstrafikken er mer enn bare morgen og kveldsavganger på dagsturer. Og som nevnt i em annen tråd, så er ofte London litt kronglete for dagsturer med mer man skal mer enn et lite møte, selv fra OSL…..
Hvor fant du denne? Finner bare 2 daglige til MXP.
Ligger inne hver søndag utenom i høysesongen, som e fornuftig siden ingen reiser til selve Milano da.
Litt rart med bare 1x ukentlig ellers da, men la gå. Muligens en glipp? Ser prisene ligger på 2649,- på Go Light alle søndager jeg klikker på.
Jeg leste en artikkel om SQs nye rute til LGW, og la merke til at SK søkte om 1260 slots på LGW i sommersesongen 2024. De fikk ikke tildelt noen av disse. Er det et forsøk på å gradvis flytte bort fra LHR, eller ligger det noe annet bak? Mener å huske at SK har vært på LGW tidligere.
https://mainlymiles.com/2024/01/09/singapore-airlines-wanted-daily-flights-to-and-from-london-gatwick/
Som nævnt af Someone, så handler det om at udvide det eksisterende marked. Det er svært at få slots på LHR, så er LGW et oplagt bud som nummer 2, især fordi STN viste sig at være en fejl tidligere. SAS kommer ikke til at skære ned på LHR, tværtimod så bliver LHR snart et partnerhub i SkyTeam og i Joint Venture samarbejdet med DL/KL/AF/VS.Jeg leste en artikkel om SQs nye rute til LGW, og la merke til at SK søkte om 1260 slots på LGW i sommersesongen 2024. De fikk ikke tildelt noen av disse. Er det et forsøk på å gradvis flytte bort fra LHR, eller ligger det noe annet bak? Mener å huske at SK har vært på LGW tidligere.
https://mainlymiles.com/2024/01/09/singapore-airlines-wanted-daily-flights-to-and-from-london-gatwick/