Men WF har jo et veldig trangt program, så her får opsen litt å gjøre for å omdisponere fly, hvis de ikke har et ess i ermet.
Bra for Rygge!! Betyr det noe for konkurransen mellom SAS/Widerøe vs Norwegian? Vil vel anta at selskapene opererer i to forskjellige segment her.
For østfoldinger (og andre) som kun skal til Køben kan vel DY bli foretrukket.
Skal man litt lengre ut i verden står nok WF sterkere. Codeshare med SK og Eurobonus vil nok trekke en god del pax.^_^
Mener å huske at DY har "antydet" CPH, men bevares desto bedre for o.. WF hvis de holder seg unna.
Mener å huske at DY har "antydet" CPH, men bevares desto bedre for o.. WF hvis de holder seg unna.
Blir travelt for teknikerene på OSL, regner med at det er de som blir ringt ved AOG situasjoner. Hive seg i bilen å kjøre ned til RYG eller hive seg på første fly til HAU i og med at det ikke går ruter TRF-RYG eller TRF-HAU.
Kanskje TRF-STN-HAU med FR![]()
Dette er jo hyggelige nyheter for RYG og HAU.
Blir travelt for teknikerene på OSL, regner med at det er de som blir ringt ved AOG situasjoner. Hive seg i bilen å kjøre ned til RYG eller hive seg på første fly til HAU i og med at det ikke går ruter TRF-RYG eller TRF-HAU.
Kanskje TRF-STN-HAU med FR![]()
Tsk... Vi har da stuere som kan fly TRF-RYG, både med en-motors, to-motors, og helikopter...![]()
Blir spennende og se hvordan de legger opp slinger og ruteprogram. Man kan ikke fly W slinge fra TRF både til HAU og RYG. Da må man i såfall fly to tidlige morgenfly fra TRF til CPH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.