Re: Widerøe starter opp på Geiteryggen, men først DAT
Hehe, ja hadde det bare vært sånn
Tøfft med Slot tider der ?
Hehe, ja hadde det bare vært sånn

Tøfft med Slot tider der ?
En ting er vel ganske sikkert......to aktører på den ruten vil ikke vare veldig lenge
Jeg håper at det WF som trekker det lengste strået her. Ikke det at jeg har meget mot DAT, men muligheten for å få gjennomgående billetter fra SKE til f.eks ABZ må være gunstig for de reisende i olja....
Bekjente i Grenlandsregionen håper at DAT får fotfeste og ikke blir presset ut av WF. De regner med at WF vil trekke seg tilbake til TRF dersom de får ruta alene. (De snakker av gammel erfaring...)
(NB: Dette er ikke mins synspunkter, men "de lokale" som sier dette)
Jeg håper at det WF som trekker det lengste strået her. Ikke det at jeg har meget mot DAT, men muligheten for å få gjennomgående billetter fra SKE til f.eks ABZ må være gunstig for de reisende i olja....
Jeg ser ikke helt hvordan det kan være en fordel for oljereisende? Er det mange av de som reiser fra Skien til Aberdeen? Gjennomgående billetter er bra men er det så mange fra Skien som skal videre?
Og da har LN-WIM tatt av til Bergen. Flyet gikk 0623.
Er det noen av forumets medlemmer som tar turen til Geiteryggen de nærmeste dager, så er IMM klar for en kopp kaffe
Velkommen!
Og da har LN-WIM tatt av til Bergen. Flyet gikk 0623.
Er det noen av forumets medlemmer som tar turen til Geiteryggen de nærmeste dager, så er IMM klar for en kopp kaffe
Velkommen!
Det er ikke vanlig med CLC på 100 serien nei. Men Skien blir et unntak.
Den gang Torp hadde egen CLC avdeling hadde vi PAH load (clc) på alle fly ut fra Bergen, også 100 serien.
Passasjerene får gratis kaffe og mat på morgenavgangene.