Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Kom seg ned denne. Men så får man se når CRJene og andre «godværsmaskiner» skal prøve seg
![]()
Hei!
Var en CRJ fra CPH som ikke kom seg ned i SVG nå... SK`s "godværsfly"... (Fantastisk benevnelse!)
Kim
Vind i CPH i dag også. Ser noen trenger flere forsøk, mens andre diverter til BLL
Ser at CRJ 900 ofte under dårlig vær/sterk vind med gust må gå rundt pga wind shear eller vindbegrensning i( men 737/A320 lander rett etter i samme vær). Er disse CRJ maskiner mer utsatt for vær og vind i forhold til 737/ A 320 ?
Eller hva begrensninger har CRJ 900 i forhold til nevnte maskiner?
Hvorfor diverted dy osl/stv til trf ikveld ? Gikk videre til stv etter en stund.
De på DY OSL-CPH-TRF kan nesten sove hjemme![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.