Vil du fly med Ryanair

Vil jeg fly med Ryanair?

• Ja

Votes: 87 39.7%
  • Nei

Votes: 123 56.2%
  • Vet ikke

Votes: 9 4.1%

• Total voters
    219
  • Poll closed .
På et eller annet tidspunkt skal jeg fly Ryanair. En gang. Og da til en pris som gjør at de ikke tjener penger på meg. :p

Absolutt ja, men ikke aktuelt om dagen , litt med avstand til Rygge
og at destnasjonene ikke er aktuelle for oss

NEI , ett selskap som gif blaffen i passasjer rettigheter og ansatte får ikk mine penger

Med glede paa korte flighter ved tilgjengelighet. (Har ennaa ikke proevd - men der kommer)
Nye fly, fair produkt, firmaet tjener penger og jeg liker aa gjoere business med vinnere.

Ja jeg bruker ryanair ganske ofte, men jeg må tilføye at jeg også bruker SAS
Flyr stort sett korte distanser ( under 4 timer ) og da er fly kun et transportmiddel for meg.

Röstade nej därför att jag har för långt till NYO för att det ska vara en hemmaflygplats. Röstade nej för att jag inte gillar O'Learys stil och utnyttjande av östeuropeer.

Ja! Har hatt flere turer med FR. Intet å utsette på hverken fly eller crew.
Om ikke lenge står Alicante for tur.

Om det er den mest fornuftige muligheten, så ja. Men betaler gjerne ekstra og tar en stopp for å få en bedre komfort, smidighet og totalopplevelse på reisen min.

Altså ingen fanatiker, og har flydd dem et knippe ganger.

Nei.
Kanskje ingen overraskelse. Men jeg har fløyet Ryanair tidligere, og det ga ikke mersmak.
Videre vil jeg heller bruke mine penger på å fly med selskaper som tilbyr skikkelige vilkår for sine ansatte, og betaler heller litt mer for en billett for å oppnå det.
Videre er jeg sterkt imot deres personalpolitikk, og måten og opperere på.

Nei
- Flyr ikke fra BGO / OSL
- Foretrekker sentrale flyplasser
- Har reist med dem før, ga ikke mersmak etter en laaang delay...

Nei:
- Opererer ikke fra OSL
- Foretrekker sentrale flyplasser ved ankomst, ikke distrikt

OSL = sentral flyplass??? Vel, fra Oslo tar det omtrent akkurat like lang tid å kjøre til Rygge som til Gardermoen.

Never. Køber ikke noget af firmaer, der har så dårlig moral og stil. Arbejdsforhold, kundeservice, gebyrpolitik og en generel Bully-kultur bør gøre det åbenlyst. Har prøvet dem en gang - never again.

Last edited:
Nei, selvfølgelig vil jeg ikke det da jeg misliker det meste med dem. Har forsøkt noen få ganger, av ren nødvendighet, og håper jeg slipper igjen.

For mit vedkommende har Ryanair fat i noget af rigtige. Lave priser, et rigtig fint produkt til prisen, udmærket benplads (langt bedre end charterfly - samme standard som f.eks. SAS).

Hvis jeg skulle vælge så ville jeg da også foretrække at flyve med et flyselskab som siges at være bedre end Ryanair, men Ryanair flyver fra Billund (Min lokale flyveplads) til mange destinationer til lave priser. Har fløjet med dem 12 gange nu, og produktet har altid været super. Til prisen er Ryanair helt fin, ikke sagt at der er plads til forbedringer, men altså.. til prisen, hvad kan man så forvente andet end et transportmiddel? For mig er det billigere at besøge diverse byer i Europa end min egen hovedstad, København. Mærkeligt.

God dag :-).

NEI

Ikke så mye å spare da jeg kan reise gratis til Gardermoen, samt at billigere og reise fra Heathrow eller Gatwick enn det er fra Stansted.

Måten de behandler passasjerene på, særlig hvis noe oppstår, og dere personalpolitikk er gode grunner til at jeg aldri kommer til å fly med dem.

Back