Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS (splittet)

Ser at de fleste skal til BCN 23/24, men er det noen andre enn meg som skal på 30k-MR til ATH 24. mai eller billig-MR til GVA(via ARN) den 27. mai?

Samme spørsmål som han over, men andre datoer. Det er vel ikke noen som tilfeldigvis skal på MR til ATH den 31. mai, 1. juni, 7. juni eller 8. juni fra OSL? :)

Ser at de fleste skal til BCN 23/24, men er det noen andre enn meg som skal på 30k-MR til ATH 24. mai eller billig-MR til GVA(via ARN) den 27. mai?
Undertegnede skal på snarvisit til Geneve den 27. mai - via Stockholm. Jeg håper at Geneve har en enkel flyplass...

Last edited:

Samme spørsmål som han over, men andre datoer. Det er vel ikke noen som tilfeldigvis skal på MR til ATH den 31. mai, 1. juni, 7. juni eller 8. juni fra OSL? :)

Jeg skal på MR til ATH den 7. juni fra OSL :)

Undertegnede skal på snarvisit til Geneve den 27. mai - via Stockholm. Jeg håper at Geneve har en enkel flyplass...

Geneve er en veldig enkel flyplass :thumbup

Oppdaterte lister, nå med oversikt ift. de som reiser tur-retur og de som overnatter til 24. august. Beklager overdreven bruk av "underscore", men flyprat fjerner tydeligvis ekstra mellomrom / tab, så for å få tabellene litt ok å se på ble det slik:

Tur-retur 23. august med SK4685 - SK4686
Star Flyer________XX - XX
mcduck__________XX - XX
LN-DCS__________XX - XX
737-405_________XX - XX
PettR____________10F - 5A
SE-AER__________XX - XX
B757____________3F - 2F
mfjeldheim________6D - 7A
teamseacow______XX - XX
Fbu76___________XX - XX

Retur 24. august med SK4686 og hotell
Snowman OSL_____3C - 1C____<hotell>
BHSkeie__________8A - 1A____<hotell>
Helikopter________6C - 1F____Hilton Barcelona!
Mmats___________6A - 1D____Hilton Barcelona!
bmgzor + 1_______XX - XX____Hotel Alma Barcelona
Peppep__________2F - 2F____ Hilton Barcelona
VirreVapp________XX - XX____Gran Hotel Barcino
Rune____________5D - 5C____Gran Hotel Barcino
Oppdatert med hotell, har foreløpig booket et refunderbart rom på Hilton. Er som nevnt tidligere i tråden skeptisk til beliggenheten, så det kan hende at jeg bytter.

Hvis TripAdvisor stemmer, vil jeg fraråde Gran Hotel Barcino, som er ranket som nr 432 av 517, og kun 34% anbefaler det: http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_...s-Gran_Hotel_Barcino-Barcelona_Catalonia.html

Oppdatert med hotell, har foreløpig booket et refunderbart rom på Hilton. Er som nevnt tidligere i tråden skeptisk til beliggenheten, så det kan hende at jeg bytter.

Hvis TripAdvisor stemmer, vil jeg fraråde Gran Hotel Barcino, som er ranket som nr 432 av 517, og kun 34% anbefaler det: http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_...s-Gran_Hotel_Barcino-Barcelona_Catalonia.html

Brukte hotwire.com for å finne et rimelig hotell med bra beliggenhet, så slik sett valgte man ikke dette hotellet eksplisitt. Man får jo ofte det man betaler for, og i dette tilfellet forventer jeg ikke all verden. Det er jo tross alt kun én natt. :)

Hadde en fin run til Barcelona i dag. 25000 poeng på KSU-OSL-BCN/rt pga. gullbonus og personlig "double-points" kampanje. Brukbart ;)

Endelig tilbake på hotellrommet etter en litt over 8 timers lang MR. Merker at OSL-ATH-OSL er litt i det lengste laget for en MR, men for 30.000 EB-poeng kan man nesten ikke klage. One down, two left. Ser allerede frem til å gjøre det samme i morgen... :drunk: Booster man EB-kontoen, ja da booster man EB-kontoen.:colgate:

Håper bare ikke det er stinn brakke i Plus i morgen, åtte timer med ledig midtsete og åtte timer med en fyr i midtsetet, er to vidt forskjellige ting...

Haha! Samme cabin crew på OSL-ATH-OSL i dag som i går! 😂

Ble litt av en reaksjon når jeg kom inn døra.

Har omsider fått rotet meg til å opprette konto, for så å få varslet i fra om at jeg er med på MR til BCN 23. August.

Bestilte først t/r lørdag, men har etterpå også booket med retur søndag. Beholder den første billetten i tilfelle jeg ikke kan overnatte..

Endelig tilbake på hotellrommet etter en litt over 8 timers lang MR. Merker at OSL-ATH-OSL er litt i det lengste laget for en MR, men for 30.000 EB-poeng kan man nesten ikke klage. One down, two left. Ser allerede frem til å gjøre det samme i morgen... :drunk: Booster man EB-kontoen, ja da booster man EB-kontoen.:colgate:

Håper bare ikke det er stinn brakke i Plus i morgen, åtte timer med ledig midtsete og åtte timer med en fyr i midtsetet, er to vidt forskjellige ting...

Hvor mye måtte du ut med for den turen? 30k poeng er jo ganske greit, 3 sånne så er diamant nesten i lomma!

Back