Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS (splittet)

Hvor mye måtte du ut med for den turen? 30k poeng er jo ganske greit, 3 sånne så er diamant nesten i lomma!

Tilleggspoengene er vel bare ekstrapoeng, så grunnpoengene er vel som vanlig mener jeg

Jeg hiver meg på fra SVG til BCN via OSL den 23.august. Opp og ned samme dag. I plus of course. Håper de laster godt med drikke.

Last edited:

Jeg hiver meg på fra SVG til BCN via OSL den 23.august. Opp og ned samme dag. I plus of course. Håper de laster godt med drikke.

Fine, da er det iallefall 2 fra stavanger :-) har sete 01F til Oslo.

Har booket hotel H10 Raco del Pi.

Noen som har mottatt 3x poeng fra julekalenderen eller 2x poeng fra mai-tilbudet enda? Har kun mottatt grunnpoeng for OSL-ATH-OSL-ATH-OSL og ingen ekstrapoeng.

Herlig Twin Otter! Dette blir et kalas av Flypratere på tur.

Har oppdatert listene igjen. Hvis jeg har regnet riktig, er vi nå 21 (!) stk som skal nedover med SK4685 lørdag 23. august. Man burde seriøst vurdere å gi SAS en "heads up" angående denne turen, slik at de får lastet tilstrekkelige mengder med mat og drikke...

Tur-retur 23. august med SK4685 - SK4686
Star Flyer________XX - XX
mcduck__________XX - XX
LN-DCS__________XX - XX
737-405_________XX - XX
PettR____________10F - 5A
SE-AER__________XX - XX
B757____________3F - 2F
mfjeldheim________6D - 7A
teamseacow______XX - XX
Fbu76___________XX - XX
Jahojo___________XX - XX (mulig retur søndagen)
TwinOtter________XX - XX

Retur 24. august med SK4686 og hotell
Snowman OSL_____3C - 1C____<hotell>
BHSkeie__________8A - 1A____<hotell>
Helikopter________6C - 1F____Hilton Barcelona!
Mmats___________6A - 1D____Hilton Barcelona!
bmgzor + 1_______XX - XX____Hotel Alma Barcelona
Peppep__________2F - 2F____ Hilton Barcelona
VirreVapp________XX - XX____Gran Hotel Barcino
Rune____________5D - 5C____Gran Hotel Barcino

Merker at jeg er litt bekymret for at trallen er tom når den kommer bak til 10F :lol:

Gulljenta med EBG trenger 5500 poeng (på gammelt opptjeningskrav) innen 1. juli for å beholde EBG.

Noen som har gode forslag på turer?
Denne helga kan BGO brukes som utgangspunkt lørdag og søndag, ellers er det TOS som utgangspunkt, med mulighet for OSL (bonus ned til OSL) for å få ned kostnad.

Forslag til MR mottas med takk! (Har sjekket litt ut fra BGO, men ikke så mye å finne, BER er vel en mulighet, men går det bra med samme fly ut/inn der siden man ikke får sammenhengde billett t/r pga min connection tid er lengre enn stoppet)

Vanskelig utgangspunkt - førstkomende helg er dyr pga pinsen, og utover i juni er det generelt dyrt pga ferietid. Men ville ha sjekket alle de typiske MR-destinasjonene. Kommer i farten på BCN, ALC, KEF, NCE, ATH. Er også en del storbyer som ikke gir like mange poeng, men som tidvis er billig pga mye konkurranse (LHR, AMS, CDG m.fl).

Har oppdatert listene igjen. Hvis jeg har regnet riktig, er vi nå 21 (!) stk som skal nedover med SK4685 lørdag 23. august. Man burde seriøst vurdere å gi SAS en "heads up" angående denne turen, slik at de får lastet tilstrekkelige mengder med mat og drikke...

Tur-retur 23. august med SK4685 - SK4686

Star Flyer________XX - XX

mcduck__________XX - XX

LN-DCS__________XX - XX

737-405_________XX - XX

PettR____________10F - 5A

SE-AER__________XX - XX

B757____________3F - 2F

mfjeldheim________6D - 7A

teamseacow______XX - XX

Fbu76___________XX - XX

Jahojo___________XX - XX (mulig retur søndagen)

TwinOtter________XX - XX

Retur 24. august med SK4686 og hotell

Snowman OSL_____3C - 1C____<hotell>

BHSkeie__________8A - 1A____<hotell>

Helikopter________6C - 1F____Hilton Barcelona!

Mmats___________6A - 1D____Hilton Barcelona!

bmgzor + 1_______XX - XX____Hotel Alma Barcelona

Peppep__________2F - 2F____ Hilton Barcelona

VirreVapp________XX - XX____Gran Hotel Barcino

Rune____________5D - 5C____Gran Hotel Barcino

Da har jeg også bestilt på Hilton Barcelona

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Hvis det er noen som føler de har betalt litt vel mye for å sitte i Plus på OSL-BCN-OSL 23. august, har SAS nå lagt ut en ny slump billetter i A-klasse (ca. 2000 kr tur/retur fra OSL).

Det er med andre ord bare å kansellere og booke opp på ny.

Hvis det er noen som føler de har betalt litt vel mye for å sitte i Plus på OSL-BCN-OSL 23. august, har SAS nå lagt ut en ny slump billetter i A-klasse (ca. 2000 kr tur/retur fra OSL).

Jeg hopper på med med et lite varsko her: Det er vel flere av oss som har booket denne turen delvis pga doble poeng på strekningen OSL - BCN. Bestiller man på nytt, mener jeg man bryter "vilkårene" for doble poeng (måtte bestille innen 18. mai?).

... men uansett et bra tips, for de som bestilte sent. :)

Last edited:

Huff..... da var de blitt min tur også..... :cool: T/R samme dag fra TRD 23/8 - kall det en forsinket bursdag til meg selv... Har bursdag dagen før ;)

MEN.....overhengende fare for kansellering, og da får man 100 % refusjon ikke sant...?

Jeg hopper på med med et lite varsko her: Det er vel flere av oss som har booket denne turen delvis pga doble poeng på strekningen OSL - BCN. Bestiller man på nytt, mener jeg man bryter "vilkårene" for doble poeng (måtte bestille innen 18. mai?).

... men uansett et bra tips, for de som bestilte sent. :)
Det er selvfølgelig en liten risiko for det, men vanligvis klarer ikke SAS å skille på turer som er bestilt før/etter deadline.

Hvis noen ( mot formodning ) kommer til å kansellere billetten sin og innehar vindusplass - kan da vedkommende være så snill å varsle meg pr. PM. Tenkte kanskje på denne måten og prøve å overta dette setet :)

På forhånd takk :drink

Så langt er jeg også med til Barcelona. Gjorde en bestilling allerede da det var tilbud med dobbel opptjening, men ser jeg ikke er alene om det!
Sete 6F og 8A.

Da er vi oppe i 22 mann? To fotballag, det.

Så langt er jeg også med til Barcelona. Gjorde en bestilling allerede da det var tilbud med dobbel opptjening, men ser jeg ikke er alene om det!
Sete 6F og 8A.

Da er vi oppe i 22 mann? To fotballag, det.
23, LN-FHU har også kommet til etter forrige oppdatering av listen.

Det er fortsatt billetter igjen til 2-3000 kr, avhengig av om man reiser tilbake igjen lørdag eller søndag og hvor i landet man starter fra. Så det er bare å hive seg på! :fly :drink

2563 t/r fra TRD kom min billett på. Ikke verst for 10K poeng det....3,9 poeng pr. krone er greit fra TRD synes jeg ;)

Nå er vel det masse kunnskap om flyplassen her inne... Men er det noen som vet et sted vi kan spise og dra ut i BCN?

Back