Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS (splittet)

Ikke noe problem å ringe eller sende gullmail, men vil gjerne vite om noen har lykkes med dette skjemaet. Det ligger tross alt tilgjengelig på kontaktsiden til sas.no. Hadde jeg hatt kort tid på meg, ville jeg tapt hele beløpet hviss ingen tar imot skjemaene.

Ser at det er en -600 som skal nedover til BCN 23.august.

Advarer de som sitter på 1D/F, her er dodøra midt i fleisen.

Hmm..

Nå er det jo snart såpass belegg i Plus-klassen at jeg bekymrer meg for at jeg ikke får et blokkert midtsete! ;)

Detta trur jeg blir en heidundranes tur.
Har noen summert opp hvor mange vi egentlig blir og hvor mange som skal ha overnatting i BCN fra 23-24?

Tore

Hepp!

Jeg har gjort en kjapp (!) oppsummering, ved å jobbe meg bakover i denne tråden, og har notert følgende navn som jeg tolker dit hen har booket tur til BCN 23. august:
Snowman OSL
Rune
VirreVapp
737-405 (drar tilbake samme dag)
PettR (drar tilbake samme dag)
BHSkeie
LN-DCS (ikke overnatting?)
SE-AER (drar tilbake samme dag)
Helikopter
Mmats
bmgzor m./ kompis
Peppep
B757 (drar tilbake samme dag?)
mfjeldheim (drar tilbake samme dag)
teamseacow (drar tilbake samme dag?)
fbu76 (drar tilbake samme dag?)

Dette blir en bra gjeng fra flyprat som skal nedover til BCN med SK4685 23. august.

Jeg tør sette bra med penger på at vi dominerer Plus-klassen på denne turen, og jeg synes allerede synd på tralla og flyvertinnene ombord! ;)

Last edited:

Hepp!

Jeg har gjort en kjapp (!) oppsummering, ved å jobbe meg bakover i denne tråden, og har notert følgende navn som jeg tolker dit hen har booket tur til BCN 23. august:
Snowman OSL
Rune
VirreVapp
737-405
PettR
BHSkeie
Helikopter
Mmats
bmgzor m./ kompis
Peppep
mfjeldheim

Jeg får dette til å bli 15 stk (!) fra flyprat som skal nedover til BCN med SK4685 23. august. Av disse ser det ut som om to eller tre har retur samme dag.

Jeg tør sette bra med penger på at vi dominerer Plus-klassen på denne turen, og jeg synes allerede synd på tralla og flyvertinnene ombord! ;)

SAS bør nok laste ekstra mye drikkevarer den 23.e :D

Bekrefter for øvrig at jeg reiser tur/retur den 23. august. Her må de stille med hele lageret av musserende på Gardermoen ;)

Dette blir utrolig gøy! Jeg har også retur samme dag, da returprisen den 24. var blitt rimelig høy. Men endrer den seg innen 24 timer, såå :rolleyes:

Hvilken pris endte folket opp med for pluss til bcn, 23 aug? ( t/r)

Hvilken pris endte folket opp med for pluss til bcn, 23 aug? ( t/r)

Jeg betaler 3232 NOK, men reiser da fra TRD. En akseptabel pris for 22500 EB-poeng.

Jeg betaler 3232 NOK, men reiser da fra TRD. En akseptabel pris for 22500 EB-poeng.

Vurderte å kaste meg på fra SVG, endte opp med ca 3k , men usikker på hvor mye poeng man haier.. men 22500 hørtes ut som latterlig mye poeng?

Vurderte å kaste meg på fra SVG, endte opp med ca 3k , men usikker på hvor mye poeng man haier.. men 22500 hørtes ut som latterlig mye poeng?

Kommer an på hvilken status du har. Med Gull, Diamant eller Padion får du 25 % ekstra opptjening på både SVG-OSL og OSL-BCN pga status. I tillegg kommer ekstrapoengene som følge av kampanjen på OSL-BCN. Vanligvis tjener man 10.000 på tur/retur BCN i Plus, men nå vil man tjene 20.000 poeng. Håper det var til hjelp for deg :-)

Kommer an på hvilken status du har. Med Gull, Diamant eller Padion får du 25 % ekstra opptjening på både SVG-OSL og OSL-BCN pga status. I tillegg kommer ekstrapoengene som følge av kampanjen på OSL-BCN. Vanligvis tjener man 10.000 på tur/retur BCN i Plus, men nå vil man tjene 20.000 poeng. Håper det var til hjelp for deg :-)

Ahha, den kampanjen ja.. Da fristet det jo brått enda mer.

Jeg vender også snuten sørover til BCN på sk4685 23. aug! Ser ut til å bli en rimelig gøy flytur :)

Hm, ser nå at "Color me rad" løpet foregår i Oslo den 23.! Decisions, decisions!

På den andre siden; finner mye ungdomsbilletter til Athen for rundt 8-900kr tur retur hele sommeren, det er ikke en dum pris for 10 000 poeng :)

Blir morsom tur, spørsmålet er om noen holder ut og tømmer tralla også på hjemturen??

Hepp!

Snowman OSL
Rune
VirreVapp
737-405 (drar tilbake samme dag)
PettR (drar tilbake samme dag)
BHSkeie
Helikopter
Mmats
bmgzor m./ kompis
Peppep
mfjeldheim
teamseacow (drar tilbake samme dag?)

Dette blir en bra gjeng fra flyprat som skal nedover til BCN med SK4685 23. august.

Må vel krype til korset og tiilstå at jeg har OSL-BCN-OSL den 23. jeg også. Da jeg sjekka i går var det satt av 10 rader til pluss.

Back