Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Hvis noen ( mot formodning ) kommer til å kansellere billetten sin og innehar vindusplass - kan da vedkommende være så snill å varsle meg pr. PM. Tenkte kanskje på denne måten og prøve å overta dette setet :)

På forhånd takk :drink

Om du går inn nå, så er det frigjort ny vindusplass.

7A på -800 er vel som jeg forstår uten vindu,eller muligens med "litt" vindu( OSL-BCN )Velger heller å stå over den. Vurderer 11A kanskje men er redd for tom tralle når den kommer dit....;)

Scusi....my bad på forrige post. 7A er jo ikke ledig i det hele tatt på OSL-BCN. Ledig på retur,men på Seatguru er disse gulet ut. Er det "misaligned" vindu på 7A.....?

Scusi....my bad på forrige post. 7A er jo ikke ledig i det hele tatt på OSL-BCN. Ledig på retur,men på Seatguru er disse gulet ut. Er det "misaligned" vindu på 7A.....?

7A er vindusløst, ja.

7A er vindusløst, ja.

Thanks - husker ikke oppsettet på disse -800. Da beholder jeg midtgang ned og vindu hjem(samma fly). Men håper jo noen sender meg en PM hvis de kansellerer eller endrer billetten sin da :D
PS: jeg mangler 4 flighter til sølv pr.nu. Vil TRD-OSL-BCN/retur gjører susen?

Jeg får det altså ikke inn i hodet.
Jeg har kval.periode 01/11 - 31/10....hvis jeg klarer sølv før 31/10, så beholder jeg sølv kun til 31/10 samme år.....?

Hei Frode!

Du beholder sølvet ut din periode, OG neste periode.. :)

Opptjener jeg til Diamond innen min periode får jeg det fra dagen jeg klarer nivået, og ut nåværende + neste år.. :)

Kim

Hei Frode!

Du beholder sølvet ut din periode, OG neste periode.. :)

Opptjener jeg til Diamond innen min periode får jeg det fra dagen jeg klarer nivået, og ut nåværende + neste år.. :)

Kim

Oi såpass ja.... :) Ja ja...jeg har aldri satt meg inn i det serru, har aldri nådd noe nytt nivå noengang...
Ja men det var jo en positiv overraskelse :D

Takker hjerteligst :) :)

Nå er det ledig sete på 3C utreise lørdag og 2C hjemreise søndag om noen vil flytte fremover... Hadde visst to bookinger jeg, så avbestilte den ene

Nå er det ledig sete på 3C utreise lørdag og 2C hjemreise søndag om noen vil flytte fremover... Hadde visst to bookinger jeg, så avbestilte den ene

Takker, regner med du mente 3D....? Var iallefall det som var ledig nå :) :)
Jeg oppga 1D for dette byttet, så nå er dette ledig på SK4685 lørdag ;)

Oppdatering fra meg:

Opprinnelig reise:

23. OSL - BCN
23. BCN - BCN

Ny reise 2 bookinger:
AUG:
22. KRS - OSL (Ny booking)
23. OSL - BCN (original med dobbel opptjening)
23. BCN - BCN (original med dobbel opptjening)
24. OSL - BCN (Ny booking)
24. BCN - BCN (Ny booking)
24. OSL - KRS (Ny booking)

Total pris for alt: ca 5000 Gir ca 31250 poeng (20000 basic)

De gale har det godt. Innvendinger, ideer til hva jeg kan gjøre anerledes (billigere!) mottas med takk!

Oppdatering fra meg:

[...]

De gale har det godt. Innvendinger, ideer til hva jeg kan gjøre anerledes (billigere!) mottas med takk!

De gale har det bedre enn godt! ;)

Send mail til SAS og meld fra om at du savner ekstrapoeng på den siste reisen etter at du har fått grunnpoeng. De er litt slepphendte med å sjekke bestillingsdato.

De gale har det bedre enn godt! ;)

Send mail til SAS og meld fra om at du savner ekstrapoeng på den siste reisen etter at du har fått grunnpoeng. De er litt slepphendte med å sjekke bestillingsdato.

Haha, ja kanskje det ;)

Nå reiser jeg ned med og opp med alle som skal ned 23, samt hjem med dere som skal hjem 24.

Jeg har meldt meg på galskapen. 11C ned, og 11A på tilbaketuren.

Nå reiser jeg ned med og opp med alle som skal ned 23, samt hjem med dere som skal hjem 24.
Haha, herlig! Greit å ha en som kan sammenligne festen på returene. ;)

Lurer på om det er gjort bevisst fra SAS eller om det bare er automatikken som styrer, men det er fortsatt ledig i den billigste A-klassen. OSL-BCN-OSL med retur på søndagen koster bare 2 092,- på tross av 11 rader Plus allerede. Fra BGO koster det nå 2900 (A på utreise, B på retur).

Haha, herlig! Greit å ha en som kan sammenligne festen på returene. ;)

Lurer på om det er gjort bevisst fra SAS eller om det bare er automatikken som styrer, men det er fortsatt ledig i den billigste A-klassen. OSL-BCN-OSL med retur på søndagen koster bare 2 092,- på tross av 11 rader Plus allerede. Fra BGO koster det nå 2900 (A på utreise, B på retur).
Mulig SAS selger mange billige Plus-billetter til BCN, da det er en ganske lang flytur, men mest fritidsreisende. På direkteflyet BGO-BCN fredag 4/7 var det flyet stort sett helt fullt, med 8 rader Plus.

Hei! Hiver meg med på denne. Opp og ned på lørdag 23 august. 10D ned og 1D tilbake. Har ikke vært så aktiv her, men var med på Mega doen med SAS i fjor. Er det slik at man får et boarding card tur retur på OSL? Har forstått BCN er en grei plass å snu på i MR. Dette blir gøy! :) Stakkars "vanlige" pax som vil drukne i flyprat...

Hei! Er det noen som vet om man sjekker inn for hele turen på OSL når man reiser på MR til BCN? :)

Hei! Er det noen som vet om man sjekker inn for hele turen på OSL når man reiser på MR til BCN? :)

Ja, det gjør man. (Med mindre man har med innsjekket bagasje, da.) :)
Ved innsjekk på OSL/internett/app får man boarding pass for både ut- og hjemreise.

Last edited:
Back