Hva er dette "fast track" med Hilton ? Er Diamant kunde, men føler at fordelene er begrenset. som regel frokost eller gratis Internett og to flasker vann.
Er det noen standariserte perks eller er det individuelt fra hotell til hotell
Når de trekker frem "free wifi in room or lobby" som gull perk - lever de virkelig i det glade 90-tallet?
Jeg bor på hotel i Stockholm 3 dager i uken, men jeg trenger noen som forteller meg verdien av gullstatus hos Hilton før jeg hiver meg på kampanjen. (De selger det hvertfall elendig selv...![]()
Hilton har mange hoteller hvor wlan ikke er inkludert ja. Så det wlan er greit å få ekstra der.Når de trekker frem "free wifi in room or lobby" som gull perk - lever de virkelig i det glade 90-tallet?
Vel - det ser ut til at jeg holder meg til Scandic og Choice i Stockholm inntil videre da. At frokost er inkludert tar jeg som en selvfølge i Norden, og her gjør Scandic og Choice det veldig bra. Et hotell uten gratis wifi i dag i Norden vil jeg tørr påstå viser en ignorant innstilling til sine midtuke kunder. Har ikke opplevd hoteller i Stockholm uten gratis wifi. Oppgradering av rom skjer titt og ofte, men personlig bryr jeg meg lite om det. Jeg skal sove de timene jeg er der uansett. Og om jeg får vann eller frukt på rommet - vel, sikkert av betydning for noen.
Dersom dette er hovedårsakene for å bli HH Gull - ja så har jeg ingen interesse av det.
Hvis ingen av fordelene er interessante for deg, hva mener du man skulle fått for å være gull da?
Vel - det ser ut til at jeg holder meg til Scandic og Choice i Stockholm inntil videre da.
Hvilket påskudd bruker et strandhotell for å stenge stranden?Fikk dog free wifi fordi de stengte stranda mesteparten av tiden vi var der... Vet ikke om jeg synes det var en bra nok kompensasjon. Vi var jo tross alt der en uke for å ha tilgang til beach...
Bodde på Hilton Dubai The Walk (Residences) i forrige uke.
Makan til crappy greie! Greie og store rom er jo OK. Houskeeping gjorde en super jobb. Men Front Desk og Concierge? De kunne ingenting! Restaurantene var et sorgens kapittel.
Er bare nede på HHonors Silver, og jeg husker jo nå hvorfor.....
Conrad og W-A leverer som regel, men skal man på ferie, styr unna "vanlige" Hilton Resorts med Residences. I allefall dette. Hadde Jumeirah Al Qasr hatt ledige rom til under 50 gærninger hadde jeg valgt det lenge før å bruke 30 gærninger på dette.
Fikk dog free wifi fordi de stengte stranda mesteparten av tiden vi var der... Vet ikke om jeg synes det var en bra nok kompensasjon. Vi var jo tross alt der en uke for å ha tilgang til beach...