Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Hva er dette "fast track" med Hilton ? Er Diamant kunde, men føler at fordelene er begrenset. som regel frokost eller gratis Internett og to flasker vann.

Er det noen standariserte perks eller er det individuelt fra hotell til hotell

Hilton Boston Downtown/Faneuil Hall
Hilton gull
Booket billigste rom.
Fikk utvendig rom (tror det var innen samme kategori), gratis wlan og vouchers for continental breakfast.

Stille gater utenfor og ikke særlig utsikt, men ligger i grei gangavstand til mye på alle kanter.

Hva er dette "fast track" med Hilton ? Er Diamant kunde, men føler at fordelene er begrenset. som regel frokost eller gratis Internett og to flasker vann.

Er det noen standariserte perks eller er det individuelt fra hotell til hotell

Det er en snarvei til gullstatus, du trenger kun 4 opphold for å oppnå gull

Når de trekker frem "free wifi in room or lobby" som gull perk - lever de virkelig i det glade 90-tallet?

Jeg bor på hotel i Stockholm 3 dager i uken, men jeg trenger noen som forteller meg verdien av gullstatus hos Hilton før jeg hiver meg på kampanjen. (De selger det hvertfall elendig selv...:)

Hilton Slussen Stockholm har i hvertfall gitt meg mye for gullstatusen de gangene jeg har bodd der.
Skikkelig oppgradering av rom, drikkevouchere, vann og snop på rommet blant annet

Når de trekker frem "free wifi in room or lobby" som gull perk - lever de virkelig i det glade 90-tallet?

Jeg bor på hotel i Stockholm 3 dager i uken, men jeg trenger noen som forteller meg verdien av gullstatus hos Hilton før jeg hiver meg på kampanjen. (De selger det hvertfall elendig selv...:)

Gratis frokost er jo alltid greit, Hilton har gode hoteller rundt om i verden i motsettning til CC som er ganske så dårlig utenom Europa.
Når det gjelder Hilton Stockholm har jeg ingen erfaring så skal ikke si noe om de er gode på upgrades osv.

Jeg synes HHonors er et ok program da de gjevnlig har endel poengkampanjer som gjør at du booster kontoen ganske raskt, hadde gode erfaringer med det i sommer.

Hilton har mange hoteller hvor wlan ikke er inkludert ja. Så det wlan er greit å få ekstra der.

De har også kontinental frokost for gull. Siste Hilton jeg bodde på kunne jeg velge å få for full frokost for 10US. For de uten gull var altså prisen 10$ for kontinental og 20$ for full frokost.

Man får også ofte oppgradering av rom. Spesielt der hvor de har executive floor med lounge har det verdi om man havner der. Det er drikke og ofte servering av mat der gjennom dagen og man kan ta froskost der.

Man kan også få vann, sjokolade, fruktfat eller annet ekstra på rommet.

Vel - det ser ut til at jeg holder meg til Scandic og Choice i Stockholm inntil videre da. At frokost er inkludert tar jeg som en selvfølge i Norden, og her gjør Scandic og Choice det veldig bra. Et hotell uten gratis wifi i dag i Norden vil jeg tørr påstå viser en ignorant innstilling til sine midtuke kunder. Har ikke opplevd hoteller i Stockholm uten gratis wifi. Oppgradering av rom skjer titt og ofte, men personlig bryr jeg meg lite om det. Jeg skal sove de timene jeg er der uansett. Og om jeg får vann eller frukt på rommet - vel, sikkert av betydning for noen.

Dersom dette er hovedårsakene for å bli HH Gull - ja så har jeg ingen interesse av det.

Vel - det ser ut til at jeg holder meg til Scandic og Choice i Stockholm inntil videre da. At frokost er inkludert tar jeg som en selvfølge i Norden, og her gjør Scandic og Choice det veldig bra. Et hotell uten gratis wifi i dag i Norden vil jeg tørr påstå viser en ignorant innstilling til sine midtuke kunder. Har ikke opplevd hoteller i Stockholm uten gratis wifi. Oppgradering av rom skjer titt og ofte, men personlig bryr jeg meg lite om det. Jeg skal sove de timene jeg er der uansett. Og om jeg får vann eller frukt på rommet - vel, sikkert av betydning for noen.

Dersom dette er hovedårsakene for å bli HH Gull - ja så har jeg ingen interesse av det.

Hvis ingen av fordelene er interessante for deg, hva mener du man skulle fått for å være gull da?

Hvis ingen av fordelene er interessante for deg, hva mener du man skulle fått for å være gull da?

- Treningssentertilgang på nærmeste senter
- Weekend vouchers etter X netter.
- Vouchers for Uber eller sjåførtjeneste.

Slike ting setter jeg pris på når man legger igjen over 100k per år hos en kjede ;)

(den eneste) fordelen med paid wifi er at kapasiteten på nettet er ganske høy siden de fleste ikke gidder å betale for det :)

Vel - det ser ut til at jeg holder meg til Scandic og Choice i Stockholm inntil videre da.

Det ville jeg også gjort.
Clarion Collection-hotellene er perfekte når jeg reiser og har mye å styre med. Oppgradering for gull hos NCC fungerer veldig godt og det er lett å ta ut poeng i overnattinger bare man er litt i forkant.

Bodde på Hilton Dubai The Walk (Residences) i forrige uke.
Makan til crappy greie! Greie og store rom er jo OK. Houskeeping gjorde en super jobb. Men Front Desk og Concierge? De kunne ingenting! Restaurantene var et sorgens kapittel.
Er bare nede på HHonors Silver, og jeg husker jo nå hvorfor.....
Conrad og W-A leverer som regel, men skal man på ferie, styr unna "vanlige" Hilton Resorts med Residences. I allefall dette. Hadde Jumeirah Al Qasr hatt ledige rom til under 50 gærninger hadde jeg valgt det lenge før å bruke 30 gærninger på dette.

Fikk dog free wifi fordi de stengte stranda mesteparten av tiden vi var der... Vet ikke om jeg synes det var en bra nok kompensasjon. Vi var jo tross alt der en uke for å ha tilgang til beach...

Ah!
Hilton eller ikke. Elsker disse lekre dele- eller smårettene de har her på østkanten. Er glad i både tapas og pinxtos, men skikkelig kinamat går dem en høy gang!
Hilton Beijing Airport: Som bestilt. Fin lounge og tidlig innsjekk.

Attachments

• uploadfromtaptalk1412591092866.jpg
    uploadfromtaptalk1412591092866.jpg
    55.5 KB · Views: 280

Fikk dog free wifi fordi de stengte stranda mesteparten av tiden vi var der... Vet ikke om jeg synes det var en bra nok kompensasjon. Vi var jo tross alt der en uke for å ha tilgang til beach...
Hvilket påskudd bruker et strandhotell for å stenge stranden?

HHOnors gull er fin fint, gratis frokost og free wifi. Husker jeg var på Hilton i Kuala Lumpur. Dette var midt under OL i år også hadde de flere valg på hastighet. Som gullmedlem trodde jeg at man kun fikk den laveste hastigheten. VPN var helt ubruklig da, hm og jeg tenkte som så at det ikke var så mye å betale for høyere hastighet. Jeg ble aldri fakturert for det og jeg fikk se OL på TV2 nett-tv (måtte ha VPN for å ha norsk IP).

Bodde på Hilton Dubai The Walk (Residences) i forrige uke.
Makan til crappy greie! Greie og store rom er jo OK. Houskeeping gjorde en super jobb. Men Front Desk og Concierge? De kunne ingenting! Restaurantene var et sorgens kapittel.
Er bare nede på HHonors Silver, og jeg husker jo nå hvorfor.....
Conrad og W-A leverer som regel, men skal man på ferie, styr unna "vanlige" Hilton Resorts med Residences. I allefall dette. Hadde Jumeirah Al Qasr hatt ledige rom til under 50 gærninger hadde jeg valgt det lenge før å bruke 30 gærninger på dette.

At de stenger stranden er jo nesten pengene tilbake grunn.. Det er jo strand du betaler for i Dubai, og det noe voldsomt også.

Godt å høre noen si noe negativt med dette Hilton hotellet. Det er overraskende mye bra man hører om det, men jeg synes det er guffent. Vi hadde en dag på stranden deres i fjor da vi hadde venner som bodde der og var temmelig skuffet. Det var trangt med plastikkmøbler og du kjente aftershaven og sololjen til russeren ved siden av deg. Jeg tror mange Hilton hoteller overlever på grunn av Stockholm syndromet som Hhonors gir.
Having that said; hadde dette ligget i Europa ville jeg vært hakket mer imponert.

NB! – Brasse-restauranten der er faktisk OK.

Hilton Manchester Deansgate
Status: Gold
Booket: Standard double til meget billig rate.
Gitt: Executive Room.
Amenities: 2 flasker vann og frukt på rommet.

Hotell: Conrad Dublin
Status: Gold
Booket: 2 billige rom ett twin og ett king
Fikk: En junior suite og ett deluxe king rom, måtte bytte deluxe rommet da vi ikke ville ha en kingsize seng, fikk da et vanligt twin rom.

Forøvrig ett ok pluss hotell, god frokost, fint treningsrom og hyggelig betjening.

Back