Robert oppfører seg som et vilt dyr! Han verken røyker eller drikker.
Forøvrig finner jeg det vanskelig å stole på folk som ikke drikker! :lol:
For det er sannelig ikke rart at jeg drikker!!
Reiste med charterfly hvor de hadde svensk taxfree-katalog. Flere nordmenn klaget da tobakk ble langt dyrere enn det som stod i katalogen. De fikk som svar at de skulle være glad for at de ikke brukte danske prislister for der var prisforskjellen enda større.Temaet: Ser at standard prisen på tobakken jeg kjøper koster 599 NOK på OSL/BGO. På Arlanda koster den 295 SEK. Rå prisforskjell.
Reiste med charterfly hvor de hadde svensk taxfree-katalog. Flere nordmenn klaget da tobakk ble langt dyrere enn det som stod i katalogen. De fikk som svar at de skulle være glad for at de ikke brukte danske prislister for der var prisforskjellen enda større.
Har gitt opp maltwhisky på OSL. Man kan vel stort sett bare spare 150 kroner på en liter. For så vidt greit nok, men jeg velger heller en 0,7 flaske fra det store utvalget til Polet enn å kjøpte "standardvare" på OSL.
Noen som har godord om Bareksten gin? Ser at man kan spare 400 kroner ved å kjøpe 1 liter på OSL i stedet for 0,5 liter på Polet. (Håper at Kleinemann ikke leser dette før jeg skal ut på neste tur...)
Den er litt a la Harahorn, og det er definitivt ikke min smak. Så vil jeg heller gå for Botanist.
Hm, testet sistnevnte én gang - ble ikke så overbevist, men var muligens litt ukonsentrert. Det er andre varer fra den øya som frister mer...![]()
Den er litt a la Harahorn, og det er definitivt ikke min smak. Så vil jeg heller gå for Botanist.
Har i kveld testet Contino Rioja Reserva 2012. Nydelig vin. Klassisk Rioja. Smak av mørke bær, lær, tørre tanniner god fylde! Drikker gjerne igjen. Lagrer fint i 15 år fremover.
320 kr på Vinmonopolet
219 kr på taxfree hos TRN/Heinemann.
Drit i @Fnates aksjetips! Sett pengene i vin heller, så vet du at du får glede av dem!
Løp & Kjøp!
Noen som har godord om Bareksten gin? Ser at man kan spare 400 kroner ved å kjøpe 1 liter på OSL i stedet for 0,5 liter på Polet. (Håper at Kleinemann ikke leser dette før jeg skal ut på neste tur...)
Kjapt spørsmål som jeg snart burde vite..
Hvilke klokkeslett er det som gjelder på flybilletten for at man har vært ute av landet i 24 timer? Holder en "over natten" billett selv om det er 18 timer fra take off til flyet lander? Er det hun i kassa på OSL som passer på dette og sier "glem det"?
SC
Har i kveld testet Contino Rioja Reserva 2012. Nydelig vin. Klassisk Rioja. Smak av mørke bær, lær, tørre tanniner god fylde! Drikker gjerne igjen. Lagrer fint i 15 år fremover.
320 kr på Vinmonopolet
Drit i @Fnates aksjetips! Sett pengene i vin heller, så vet du at du får glede av dem!
Løp & Kjøp!
Har til gode å finne en god deal på god vin på tax-free. Går og kjøper på polet istedenfor. Er nesten utelukkende alt for dyr vin som ikke har blitt solgt ut som selges på tax-free. Nei takk!Har i kveld testet Contino Rioja Reserva 2012. Nydelig vin. Klassisk Rioja. Smak av mørke bær, lær, tørre tanniner god fylde! Drikker gjerne igjen. Lagrer fint i 15 år fremover.
320 kr på Vinmonopolet
Løp & Kjøp!
Har til gode å finne en god deal på god vin på tax-free. Går og kjøper på polet istedenfor. Er nesten utelukkende alt for dyr vin som ikke har blitt solgt ut som selges på tax-free. Nei takk!
Har til gode å finne en god deal på god vin på tax-free. Går og kjøper på polet istedenfor. Er nesten utelukkende alt for dyr vin som ikke har blitt solgt ut som selges på tax-free. Nei takk!
Ja hver sin smak. Har ikke kjøpt en vin på tax-free på mange år, og kommer ikke til å gjøre det med det første heller. Hadde litt tid til overs da jeg dro fra BGO til CPH for 10 dager siden, og det var ikke en eneste vin som fristet. Gode tilbud på en del relativt til polpris, men det meste går inn under alt for dyr vin som ikke er solgt ut fra polet/importør. Og det er det som oftest en grunn tilNei, dette stemmer ikke - dette er vin som finnes på polet og som har fått god kritikk i seriøs vinpresse. Jeg synes det er verdt, når jeg ha plass, å ta med fire flasker som jeg til sammen sparer 400 kroner på ift polpris. 300 kr ligger i overkant av hva jeg ønsker å betale for en normal "lørdagsvin", men 200 er for meg greit når det er en god vin.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.