Har lyst til å klage til dette selskapet etter opplevelse fredag kveld. Stod i køen, som annet kveg som skal til slaktebenken - får jo avsmak på hele opplegget med dette køgreiene, der man må følge med på nummer...
Jeg prøver å være en så oppmerksom reisende som det er mulig, fordi jeg irriterer meg over trege folk og folk som ikke følger med. Derfor var fulgte jeg nøye med på tavla og den elektroniske stemmen.
Det var 1 mann foran meg og det kom i rakk rekkefølge på skjermen og fra dama 19 - 5.... så stod der en litt halvgammal gubbe av en eller annen asiatisk bakgrunn og "oversatte" maskinen til norsk og manuell dirigering. Han så usedvanlig trøtt og sliten ut - han sa så "5" til mannen før meg, åpenbart, for jeg konstaterte at det var 19 på ham, og så 5 på meg.
Den overflødige dirigenten kom så med en irettesettende og surmaget kommentar til meg "Er det DIN tur nå/sa jeg at DU kan gå fram?!" - eller noe i den stilen. Jeg var for sliten til å ta tilbake og be ham selv følge med - men må jo innrømme at jeg selvsagt også kunne ha tatt feil.
Uansett totalt uakseptabelt å behandle sine kunder på denne måten! Det går an å si fra på en fin måte, og også ta hensyn til at mange reisende er trøtte - og jeg prøvde jo nettopp å få unna køen fortest mulig, det var ikke noe som hastet for meg, for kofferten måtte jo hentes.
Da jeg hadde betalt så det ut til at dama i kasse 19 ikke hadde noe å gjøre.... Prøver å finne en e-post til Heinemann, men det har jo selvsagt dette svindelselskapet ikke på sine sider...

ld