Re: Generelle spørsmål om Eurobonus (SkyTeam)
Min erfaring med både Sas og Lufthansa er at dette en varsellampe, ja, og at billettene ikke kommer til å bli ferdigbehandlet av `seg selv, men at du må kontakte noen (kompetente) folk på billettkontoret igjen. I noen tilfeller har jeg ikke fått billetten skrevet ut før jeg har møtt opp på billettkontorene på flyplassen i Munchen eller Oslo.
Et annet spørsmål i samme forbindelse: Jeg fikk endret eurobonusbillettene mine i sistnevnte samtale, og de ble da sendt til ticketing. Dette er nå over 24 timer siden, og billettene er fremdeles ikke utstedt, bare reservert (synlige på booking uten billettnummer eller mulighet for setereservasjon osv). Hvor lang tid kan det ta før de blir behandlet? Er dette en feil - og må jeg ringe enda en gang?
Min erfaring med både Sas og Lufthansa er at dette en varsellampe, ja, og at billettene ikke kommer til å bli ferdigbehandlet av `seg selv, men at du må kontakte noen (kompetente) folk på billettkontoret igjen. I noen tilfeller har jeg ikke fått billetten skrevet ut før jeg har møtt opp på billettkontorene på flyplassen i Munchen eller Oslo.