Statustråd: Norwegian 787 og IC-ruter

Status
Not open for further replies.
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Hvis de får to fly i løpet av perioden april til juni så er planen å starte OSL-JFK i midten av juni, men som sagt avhenger alt av å få TO fly! Ett fly er ikke nok.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Samme lurer jeg på. Man trenger da ikke to fly for 1 x daglig OSL-JFK-OSL...

Er det forresten klart at det blir JFK, og ikke EWR eller LGA?
 
Last edited:
Re: Statustråd: Norwegian og 787

LGA blir det i hvertfall ikke det er sikkert, men er planer om JFK ja og ikke EWR.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Hvorfor må de ha to?

Må og Må , men timingen ser vel bra ut.
Maskin #1 kjører først korte strekk for PR og for å få trent opp crew på basic handling. Så øker man til LPA-OSL-LPA og slike lengre strekk for å få serviceprogrammet til å sitte. Da har man vel hold på i 6-8 uker og maskin #2 kommer og man kan fly langt...
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Blir spennende å se åssen priser de disker opp med.. hadde vært morro å prøve 787. JFK er jo også ett helt ok springbrett for å komme seg andre steder i USA.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Mer omtale blir det vel under fremlegging av Q3-resultatene i morgen?
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Det er ett bilde, hvis du se ett til så er det bare å laste ned Q3-presentasjonen til Norwegian
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top