• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Statustråd: Norwegian 787 og IC-ruter

Status
Not open for further replies.
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Hvis de får to fly i løpet av perioden april til juni så er planen å starte OSL-JFK i midten av juni, men som sagt avhenger alt av å få TO fly! Ett fly er ikke nok.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Samme lurer jeg på. Man trenger da ikke to fly for 1 x daglig OSL-JFK-OSL...

Er det forresten klart at det blir JFK, og ikke EWR eller LGA?
 
Last edited:
Re: Statustråd: Norwegian og 787

LGA blir det i hvertfall ikke det er sikkert, men er planer om JFK ja og ikke EWR.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Hvorfor må de ha to?

Må og Må , men timingen ser vel bra ut.
Maskin #1 kjører først korte strekk for PR og for å få trent opp crew på basic handling. Så øker man til LPA-OSL-LPA og slike lengre strekk for å få serviceprogrammet til å sitte. Da har man vel hold på i 6-8 uker og maskin #2 kommer og man kan fly langt...
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Blir spennende å se åssen priser de disker opp med.. hadde vært morro å prøve 787. JFK er jo også ett helt ok springbrett for å komme seg andre steder i USA.
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Mer omtale blir det vel under fremlegging av Q3-resultatene i morgen?
 
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Det er ett bilde, hvis du se ett til så er det bare å laste ned Q3-presentasjonen til Norwegian
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top