Re: Statustråd: Norwegian og 787
At dette ser “stusselig” ut er jeg temmelig uenig i – og som en annen nevner i denne tråden så er vel en skandinavisk konkurrent her med ”extra” produktet sitt man skal konkurrere med så ser jo dette overlegent bedre ut.
Jeg må igjen si at det som er stusselig her er hvordan uansett Norwegian kommer med noe så er det en merkelig kritikk fokus som kommer her inne – det oser det norsk jantelov av.
Kom ut av dette nerdeforumet (som jeg liker) så vil man fort merke at de aller fleste er svært positive til hva Norwegian holder på med og ser frem til et enda mer spennende produkt.
Det er jo sykt å kunne sitte i de setene og kose seg ned til Kanariholmene eller New York til en overkommelig pris (og ja skeptikere – selvfølgelig kommer de til å selge dette til en fornuftig pris som fornuftige personer er villige til å betale.)
Ja, men de er tilpasset deres marked. Prissensitive kunder som prioriterer pris fremfor komfort, og det var vel heller aldri meningen at de skulle ha noe annet enn premium economy....sa noen charterfly:stir
Ja Someone - det er ikke alle som er resursterke vinnere som deg
Det er vel en håndfull her inne på forumet som ikke er prissensitive?? Det er jo relativt mange tråder om ”4800 til New York er dyrt osv.” ”hvordan loppe Lufthansa pga systemfeil” ” få mest mulig poeng for minst mulig poeng osv.
Sagt det før sier det igjen – disse ”dumme charter” kundene som er så prissensitive har nok høyere snitt lønn en mange her på forumet – der bare ikke som oss: Nerder.
(og hadde de vært nerder måtte de jo digget å fly 787?)
Motstanden mot DY fra noen her inne for meg til å mer og mer sette pris på dette fantastiske norske selskapet (ja det er norsk)