Statustråd: Norwegian 787 og IC-ruter

Status
Not open for further replies.
Re: Statustråd: Norwegian og 787

Nei, det gjør det ikke. Se på Aeroflot, f.eks. som har sine Airbusser og Boeinger på karibisk registe .. Alitalia i Irland .. o både BU og SK har hatt fly på amerikansk register

LGA har to rullebaner som krysser hverandre. LGA er min favorittflyplass i NYC, da den er relativt grei å komme seg igjennom. Negativt er at det ofte er endel kø for å ta av samt at bakketransporten til og fra flyplassen kunne bedres (f.eks.) med direkte subway-forbindelse.

Nei, det gjør det ikke. Se på Aeroflot, f.eks. som har sine Airbusser og Boeinger på karibisk registe .. Alitalia i Irland .. o både BU og SK har hatt fly på amerikansk register

Hoppas på SE-reg för 787 då! :D

Ser ut til at IFE løsningen kommer til å ligne på Virgin America sin løsning. Med salg av varer.

De "premiumsetene" så da stusselige ut...:rolleyes:

Ja, men de er tilpasset deres marked. Prissensitive kunder som prioriterer pris fremfor komfort, og det var vel heller aldri meningen at de skulle ha noe annet enn premium economy....sa noen charterfly:stir

Premiumsetene har vel blitt sammenlignet med SK sine Eco Extra-seter....

Ja, men de er tilpasset deres marked. Prissensitive kunder som prioriterer pris fremfor komfort, og det var vel heller aldri meningen at de skulle ha noe annet enn premium economy....sa noen charterfly:stir

Mener å ha lest en artikkel for en stund siden ang dette med en komfortklasse. Der var det bilder av Kjos & co som prøvesatt noen seter. De setene så da mye bedre ut enn dette, så jeg trodde faktisk at de hadde tenkt å prøve å kapre en del av det stadig voksende markedet av kunder som reiser i preiumklasser på leisure.
Dette så lite fristende ut på en 12-timers til BKK, men de får nok fyllt opp.

Enig med dere andre. Dette så ikke mye premium ut, men de selges nok likevel..

Kommet noen indikasjoner på hvilke prisforskjeller vi snakker om her?

At dette ser “stusselig” ut er jeg temmelig uenig i – og som en annen nevner i denne tråden så er vel en skandinavisk konkurrent her med ”extra” produktet sitt man skal konkurrere med så ser jo dette overlegent bedre ut.

Jeg må igjen si at det som er stusselig her er hvordan uansett Norwegian kommer med noe så er det en merkelig kritikk fokus som kommer her inne – det oser det norsk jantelov av.

Kom ut av dette nerdeforumet (som jeg liker) så vil man fort merke at de aller fleste er svært positive til hva Norwegian holder på med og ser frem til et enda mer spennende produkt.

Det er jo sykt å kunne sitte i de setene og kose seg ned til Kanariholmene eller New York til en overkommelig pris (og ja skeptikere – selvfølgelig kommer de til å selge dette til en fornuftig pris som fornuftige personer er villige til å betale.)

Ja Someone - det er ikke alle som er resursterke vinnere som deg ;)

Det er vel en håndfull her inne på forumet som ikke er prissensitive?? Det er jo relativt mange tråder om ”4800 til New York er dyrt osv.” ”hvordan loppe Lufthansa pga systemfeil” ” få mest mulig poeng for minst mulig poeng osv.

Sagt det før sier det igjen – disse ”dumme charter” kundene som er så prissensitive har nok høyere snitt lønn en mange her på forumet – der bare ikke som oss: Nerder.
(og hadde de vært nerder måtte de jo digget å fly 787?)

Motstanden mot DY fra noen her inne for meg til å mer og mer sette pris på dette fantastiske norske selskapet (ja det er norsk)

Har ikke du klaget over SAS og LUfthansa sine litt udaterte bizseter SudCaravelle? Men du nå lovpriser disse lenestolene?

Sorry, men nå kaster du steiner så det regner glass ;)

Er enig med de som er skuffet over disse premium setene. Hadde sett for meg noe som iallefall var en mellomting mellom ekte biz og E+. Disse setene ser faktisk direkte ubehagelige ut.

Synd det ikke var en seat plan der også eller oversikt over hele flyet. Men kommer vel slikt på sikt vil jeg håpe.

Jeg må igjen si at det som er stusselig her er hvordan uansett Norwegian kommer med noe så er det en merkelig kritikk fokus som kommer her inne

Forventet entusiasme på et flyforum over at et norsk flyselskap som skaper overskudd, kjøper splitter nye nye Dreamliner-fly og setter de inn på direkteruter (?) fra OSL til verdens storbyer, koker ned til kritikk av seter man ikke har testet og at det er noe galt med kundene til selskapet, fordi de kanskje er mer opptatt av prisen på produktet er i samsvar med det får enn å samle seg bonuspoeng hos konkurrenten ved å kjøpe FUN-saft . ;)

For øvrig er jo disse setene presentert for lenge siden her på forumet. Og som noen sier - de er jo midt i blinken for den målgruppen DY henvender seg til. Så får vi håpe at det blir bærekraftige ruter. :) Som fritidsreisende flyentusiast, som av og til kan spander litt ekstra komfort, så passer det meg i alle fall utmerket.

Status
Not open for further replies.
Back