Jeg har forstått det slik at fra Krs er det bare mulig å booke direkteruter og ruter med flybytte, hvor Wf ikke er en del av ruten. Når Sk kun har en rute, til Osl, er det ikke så mange valg som kommer fram på nettsiden. F.eks vil du ikke få opp krs-waw eller krs-krk i det hele tatt. Men du kan ringe og bestille på 05400 og fly via oslo, cph er ute som mellomstasjon. Kipe greier og et meget dårlig tilbud fra Sk. klm blir er mer atraktivt selskap fra Krs.
Prøver også huske rett, men på SFO var det veldig sent. Om det faktisk var etter den startet?
SAS har fortsatt ikke åpnet opp for salg av bonusbilletter på CPH/OSL-MIA til tross for at det snart er et halvt år til oppstart av ruta. Når pleier de å legge ut bonusbilletter på nyåpnede ruter?
Har nemlig et behov av å reise enveis over Atlanteren til høsten..[/QUOT
Det er i allefall bonusbilletter til LAX og de starter vel å fly dit i mars? Hadde MIA som førstepri men California blir aldri feil![]()
Cash og poeng går vel?Liker ikke.. nesten så jeg vurderer å kjøpe enveis til cash nå for å komme hjem i hvertfall!
1: Andre søkesider enn sas.no? Sas syns jeg virker meget dårlig og det er få og nesten aldri biletter til fjerne destinasjoner.
Hei Jeg skal ta ut en bonusbillett i business fra NRT-PNH. Skulle gjerne hatt noen tips om reisevei.
Alternativene er som følger:
Asiana /Tokyo-Seoul-Phnom Penh. A330 og A321
Thai/ Tokyo- Bangkok -Phnom Penh. A330 (Økonomi klasse BKK-PNH)
ANA/Tokyo- Phnom Penh. B788 (gammel config)
Sånn rent umiddelbart så tror jeg at Asiana frister mest selv om det er en A321.
Noen tips?
Hei Jeg skal ta ut en bonusbillett i business fra NRT-PNH. Skulle gjerne hatt noen tips om reisevei.
Alternativene er som følger:
Asiana /Tokyo-Seoul-Phnom Penh. A330 og A321
Thai/ Tokyo- Bangkok -Phnom Penh. A330 (Økonomi klasse BKK-PNH)
ANA/Tokyo- Phnom Penh. B788 (gammel config)
Sånn rent umiddelbart så tror jeg at Asiana frister mest selv om det er en A321.
Noen tips?
Ser på muligheter for Asiatur med EB. Er det lov å fly via Kina eller Japan or 140000 eb poeng i C dersom jeg vil til Thailand eller SIN?
Mer mas her. Godtar de at en reiser via London om en skal østover?
Noen som har full liste over hvilket "fuel-avgift" sas tar på Star alliance bonusturer nå?
Det var vel snakk om 116 Euro hver vei på langdistanse, men er dette uansett reise rute? er det same avgift OSL-BKK som OSL-Fra-BKK. Flyplassavgifter forstår jeg uansett kommer i tillegg.
Hvor mye tar SAS for reiser i Europa?
Og evt innen Asia?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.