Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Status
Not open for further replies.

PointMergeArrival

ScanFlyer Blue
Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

En liten fugl har hvisket meg i øret at det ikke blir B763.
Enten A340 eller B777. TBA.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Dem gikk ut i media i går og sa at 767 ikke er aktuelt. Vi for se.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hørte også en fugl som hvisket noe helt annet enn 767 i går. En relativt sikker kilde, som påstår at mange vil bli veldig overrasket. Blir det slik han sa, har folket noe å glede seg til.....
Mer kan jeg ikke si, men har veldig lyst til å booke tur til NYC nå.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hørte også en fugl som hvisket noe helt annet enn 767 i går. En relativt sikker kilde, som påstår at mange vil bli veldig overrasket. Blir det slik han sa, har folket noe å glede seg til.....

Mer kan jeg ikke si, men har veldig lyst til å booke tur til NYC nå.

Joda... bare si det. Lover ikke å sladre.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Finnes det noen som har ledig A330 kapasitet?
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hvorfor det?
Det er jo snakk om en midlertidig løsning.

Om de ender opp med A340 i f.eks 6 mnd så er det endel tidligere sleiv fra diamanten som ikke smaker så godt , uansett "midlertidig" .
Da må han vel fly 787' i noen år for å komme tilbake til baseline i sitt klimaregnskap.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Er ikke 747-200 snart 40 år gamle?!

Hadde vært en drøm å få vite at DU byttet ut 787 med 747-8, men får vel forbli en drøm...

EDIT: ser at den første ble produsert i 1971 og den siste i 1991. Den yngste er da 22 år.

Er vel ikke så mange som wet-leaser 747-200 i Europa?
 
Last edited:
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Min kilde sier 747-200

Hæhæhæhæhæ ... unnskyld ... jeg bare MÅTTE ....

Air Atlanta kanskje? Det er i tilfelle en passende kompanjong .....

Det ville uansett forbause meg stort og jeg ville sette stort spørsmålstegn ved DY's vurderingsevner hvis dette skulle vise seg å stemme ...
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Air Atlanta har vel ikke 747-200 i passasjerutgave?

Jeg tror det blir en Dash8-100 uten SCAT-1, jeg...
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

phew!! trodde at det var jeg som plutselig hadde mistet min forståelsesevne av flytyper/lønnsomhet/norwegian... :p

747-200 kunne vel uansett glatt elimineres ettersom den ikke er Chapter 3 støy-klassifisert. Slike fly kan som kjent ikke operere innenfor EU/EØS.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hørte også en fugl som hvisket noe helt annet enn 767 i går. En relativt sikker kilde, som påstår at mange vil bli veldig overrasket. Blir det slik han sa, har folket noe å glede seg til.....
Mer kan jeg ikke si, men har veldig lyst til å booke tur til NYC nå.

Så det er altså helt fritt fram for ville spekulasjoner? Da får vi satse på at Airbus låner ut en A380, som en del av dealen med at Norwegian kjøpte A320.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top