• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Status
Not open for further replies.
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Vil være med, har ikke fløyet -500, men mange med lavere nummer før "-" , streken...:colgate:
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Mener da bestemt at EuroAtlantic kvitta seg med L1011´n en gang i 2011-11 ca. (dessverre !!!!)
 
Last edited:
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

KLM får vel snart en ny 777 om jeg husker riktig? Da er det vel rom for å lease bort en MD11
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

KLM får snart fabriksnya Airbus A330-300 levererade, dessa tror jag ersätter MD-11 flottan.
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

jeg tror de har noen MD-11 tilgjengelig, med tanken de har faset ut de som hadde PTY ruten
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

a330 var det ja :) Om de blir faset ut er det vel ypperlig å tjene noen ekstra kroner/euro på flyene?
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Hva med Aeroflot sine IL96 :D Da hadde folk blitt fornøyd...
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Mener da bestemt at EuroAtlantic kvitta seg med L1011´n en gang i 2011-11 ca. (dessverre !!!!)

Stämmer bra , den står väl fortfarande kvar i Amman , i all fall i december 2012.
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

I'll tell you, but then I got to kill you!

Viv'la France ;)
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Air Caraïbes ?
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Viva La Republique Francaise. :) CS
 
Last edited:
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

A330 ikke AF
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Om jeg tolker MOWs gjentagelse av historien korrekt, så er det vel kanskje ikke helt usansynlig med en fransk XL Airways?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top