Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Status
Not open for further replies.
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Om jeg tolker MOWs gjentagelse av historien korrekt, så er det vel kanskje ikke helt usansynlig med en fransk XL Airways?

Den tanken slo meg også, og de har 3 A330-200 som har omtrent lik konfigurasjon som DY sin 787. (litt færre premium og litt flere eco)

http://en.wikipedia.org/wiki/XL_Airways_France

Men den skal vel egentlig være i bruk i sommersesongen.
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Cedlind - spot on ... :lol: Så får vi se om det stemmer. Regner med at det dreier seg om -200 i tilfelle. Disse har de tre av.

Kjerrene deres er reklativt nye - 2006-2012. Konfig'en er 21/343 som nok tilsvarer 29" i turist ... så definivt trangt i fjøset ..
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Kjerrene deres er reklativt nye - 2006-2012. Konfig'en er 21/343 som nok tilsvarer 29" i turist ... så definivt trangt i fjøset ..

Hva er det DU skal ha på sine 787, igjen?

Den gangen XL fløy for DY, var jo komforten ombord så elendig at det skremte kunder vekk fra DY i lang tid.
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Cedlind - spot on ... :lol: Så får vi se om det stemmer. Regner med at det dreier seg om -200 i tilfelle. Disse har de tre av.

Kjerrene deres er reklativt nye - 2006-2012. Konfig'en er 21/343 som nok tilsvarer 29" i turist ... så definivt trangt i fjøset ..

Nuvel, lukter lunta - men den har ikke tatt fyr enda :lol:
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Nuvel, lukter lunta - men den har ikke tatt fyr enda :lol:

Corsair 747 ? :)

Håper da på noe mere spennende (og bedre benplass) enn XL A330.
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Air France A340-300? De har jo allerede wet leaset 2stk til Air Madagaskar
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Er vel sikkert en av disse. 298 i config.
http://www.hifly.aero/en/fleet

Men legger jo merk til at DY fortsatt mener de skal ut å fly 787.
http://www.norwegian.no/fly/velg-fl...&ShowNoFlights=True&rnd=78557&processid=29255

Jeg syns også det er rart når flere sier at de blir stående til midten av mai. Det vil si at de ikke rekker å få dem til oppstart. Jeg fikk avbestillt min tur som jeg hadde bestillt på åpningsturen til BKK og fikk pengene igjen selvom det var low fare.(premium). :)
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

cs-tfx/tfw fra hifly hadde ikke vært ille ;-)
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

cs-tfx/tfw fra hifly hadde ikke vært ille ;-)

Aha, visste ikke at de hadde A340-500.
Det kvalifiserer i så fall til oppmøte 30. mai. :)
 
Last edited:
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Noen her er nok nærmere sannheten enn de liker tro. Det blir en spennende tid fremover, det kan jo fortsatt være at Dreamlineren dukker opp i tide ;)
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Noen her er nok nærmere sannheten enn de liker tro. ;)


Forstår at du ikke kan si hva slags maskiner det er.
Men hvem tipper rett her? :)
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Forstår at du ikke kan si hva slags maskiner det er.
Men hvem tipper rett her? :)
Jeg tipper rett. HiFly 340 :)
 
Last edited:
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Vet ikke hvorfor alle er så fast bestemt på A330, men du kan selvfølgelig ha rett.
 
Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Står det ikke noen arbeidsløse franske maskiner med røde haler på en stille fransk flyplass nå om dagen?
 
Re: Spekulasjonstråden for DYs 787-erstatning->splittet fra Status Norwegian LH

Corsair kan jo også være en kandidat? De har noen a330 med noenlunde lik konfig.

Og 5 747 som vi ikke sier nei takk til... :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top