"noen" sa vel at SGS Norge gikk med et pent overskudd i 1halvår ?
Sammenslåing høres ut som det eneste fornuftige, som CK er inne på; hvorfor ha to handlingselskaper i samme konsern som konkurrerer om de samme kundene?
For å få opp prisene på handling kanskje??
Forsto ikke helt hva du mente med den kommentaren.
Er det noen som har litt informasjon om hvordan det ligger ann med sammenslåingen. Det er tross alt bare 12 dager til ledelsen skal komme med sin innstilling. Jeg er nesten 100% sikker på at WF blir en del av SGS. The time will show !
Uten å ha sett en eneste handling kontrakt kan det virke som sgs og Widerøe handling alltid har ligget litt over i pris enn de andre aktørene i markedet.... For å få levert kvalitet må man ha penger å legge i driften..
Så det jeg mener er at ved en sammenslåing vil sgs ligge langt over i pris alene i forhold til de andre handling agentene, ingenting galt i det for man får faktisk det man betaler for.....
Når nå ledelsen går ut på denne måten kan jeg ikke tenke meg annet enn at det på forhånd er avklart med styrene. Så det skal mye til for at dette ikke blir noe av.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.