• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nå begynner vi med ventelister...vi er allerede overbooket med 3 personer uten at jeg mister nattesøvnen av den grunn.

Ser ut som en kanonfest! Synd man ankommer ett par dager for sent..[/url]

Jeg er schedulert på 946 denne dagen, men jeg prøver å få byttet til meg 944 ettersom det er en STO-basert kaptein på 944, Da slipper man to passive overføringer t/r STO-CPH. Kanskje vi sees?

Jeg er schedulert på 946 denne dagen, men jeg prøver å få byttet til meg 944 ettersom det er en STO-basert kaptein på 944, Da slipper man to passive overføringer t/r STO-CPH. Kanskje vi sees?

Nå er det vel fullt, men du kan sikkert få sitte på klappsete forran :colgate:

Kan fly for deg jeg, Stein? Har ikke noe annet enn FS som erfaring, men disse Airbusene flyr jo praktisk talt seg selv, right? :colgate:

Nå kommer snart menyvalget ut påen pm til dere som har meldt dere på. Her blir det også opplyst omkontonummer for forhåndsbetaling av maten.

Menyen kan vi legge ut her - pm er ikke sendt ut - kommer snart til en "innboks" nær deg!

beaver har fått plass - takk til Blubird som ga bort plassen sin.

Siden det diskuteres slips på dagens god morgen tråd... hva slags dress/kleskode er det på Scanair julebordet? Det er jo en fin anledning til å bruke slips :colgate:

Last edited:
Alltid hyggelig å se gutta litt "dressa opp" - med eller uten slips ;-) For de som får "klaus" av slipset så kan det jo alltids brukes som pannebånd/belte etc sånn etterhvert...

Lettere pyntet er bra! Tviler på om jeg kommer med slips - men kanskje overrasker jeg!

Hadde vært artig å vært med på julebordet. Men som som dere ser så har ikke jeg meldt meg på. Tidspunktet passer dessverre dårlig. Kona har kveldsjobb den dagen, og med småunger i huset er det ikke så lett å stikke av til Oslo.

Da blir det vist til at jeg dukker opp på julebordet også:-) Blir spennende for en rookie og treffe andre flygale mennesker. Gleder meg masse

Back