Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Damer er bra!!! Kommer du alene eller kommer det flere - endelig noen som kan diskutere utseende på gutta også...

"Prislappen" er ment mer som en pekepinn - og en beskjed om at man ikke må føle seg forpliktet til å legge ut en haug med kroner. Større gaver er alikevel positivt...

Da er vi en 17-18 personer påmeldt... Stedet blir mest sannsynelig nære Oslo S...i eget rom. Skal bli nok mat...

Jeg er i Oslo den dagen, og har i utgangspunktet tid. Hadde vært artig å være med. Satser derfor på å stille, hvis det ikke skjer noe uforutsett.

Det må vel nærmer seg rekordoppslutning snart eller? :) Blir hyggelig å se folkene bak nickene her! Er sted og tidspunkt bestemt? Kan ikke se at dette er nevnt noe sted...

EB, kanskje en idé å legge inn en oppdatert deltakerliste i første post slik at man har en kjapp oversikt over hvem som er påmeldt uten å måtte lese hele tråden? :)

Så vidt meg bekjent har jeg ingen venninner her inne - men dog en flyintr mor og søster, kanskje en av de vil henge på? Skal høre... modern er en sporty 60 åring med fortid som freelance flyvertinne for Fred Olsen, så hun har nok prat å bidra med hun og ;-)

Camilla

De som er med:

Someone, ENGM RAMP, imm, Dag Viking, FlightDeck, Trety, Ludde, CK, OJB, LN-KGL, LN-KOG, Discus, TheTicketor, LCH, gustavf, jcnorway, MsMaverick - kanskje med mamma, learjet, Hickok, Fellowship,
Blubird, litt-amatør, EB

Last edited:
Så vidt meg bekjent har jeg ingen venninner her inne - men dog en flyintr mor og søster, kanskje en av de vil henge på? Skal høre... modern er en sporty 60 åring med fortid som freelance flyvertinne for Fred Olsen, så hun har nok prat å bidra med hun og ;-)

Camilla

Flott , vi trenger flere jenter/damer med her på forumet og i sosiale sammenkomster!

Hvis det fortsatt er plass vil jeg også gjerne være med på dette. Har ikke hatt anledning tidligere, men har veldig lyst å være med nå.

Stedet blir:

Vognmann Nilsen på Grønland (rett bak Statoilstasjonen som ligger ved siden av Galleri Oslo).

Bra valg ! (midt mellom jobben og heimen..) :) ! Er det noen påmeldingsfrist ? Vil nødig melde meg på for deretter å avlyse pga det ene eller det andre...

Dette ser bra ut. Mulig jeg ankommer noe tidlig pga. offentlige transportmidler, og benytter ventetiden til en aperitif.

Ja det er en påmeldingsfrist...eller det er førstemann til mølla. Vi nærmer oss farlig det antall det er plass til. Men vi gjør som i bransjen vi diskuterer - overbooker!

Back