Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ikke noe snikksnakk fra denne kanten , jeg kommer 17.12 feststemt og klar for røverhistorier.

Hvis juleborde trekker ut så blir det fort 18. desember :cheers:

Skal se hva jeg får til denne gangen siden Fly&Vin-opptreden ble litt amputert pga. jobb forrige gang. Kalenderen er hvertfall oppdatert

Jeg regner med at jeg allerede står på lista, EB? ;) Hvis ikke kan du skrive meg opp.

Slapp av...etter så mange år er du alltid på lista - velkommen!

Kan noen gi et hint til uinvidde om sånn ca hva det pleier å gå i når det gjelder julegaver, annet enn at jeg regner med at det er flyrelatert.

Kan noen gi et hint til uinvidde om sånn ca hva det pleier å gå i når det gjelder julegaver, annet enn at jeg regner med at det er flyrelatert.

I fjor mener jeg bestemt at jeg så et par Ryanair-kalendere, en SAS Braathens-modell, et lite legofly osv.

Da er vaktlister for julehøytiden utlevert og jeg kommer den 17.12, banna bein :) og jeg er der sikkert fra 17-1730 :)

Count me in boyzzz !!

Jeg er med :) Blir mitt første møte med forumfolket. Er det slik at hver tar med seg en gave også bytter man? :) Blir nok hyggelig!

Da er vaktlister for julehøytiden utlevert og jeg kommer den 17.12, banna bein :) og jeg er der sikkert fra 17-1730 :)

Count me in boyzzz !!

imotsetning til andre som skal (les: må) jobbe.. så blir nok ikke noget besøk fra øst i år heller...

Ja - alle tar med en gave til verdi NOK 150-200 og så byttes og åpnes det i løpet av kvelden og så byttes det igjen og igjen...

Dette er jo rene "manne julebordet" - i år som ifjor - trenger dere kanskje litt kvinnelig innslag? Om jeg melder meg på så kanskje det følger på en jente eller to til? Eller er det ønskelig fra gutta sin side at dette er gutta`s kveld?

Camilla ;-)

Om EB ikke har store protester så melder jeg meg herved på ;-)

Blir hyggelig å treffe dere, og ikke minst få noen "ansikter" på forum gutta...

Camilla ;-)

Ja - alle tar med en gave til verdi NOK 150-200 og så byttes og åpnes det i løpet av kvelden og så byttes det igjen og igjen...
Synes ikke at det skal settes noe prislapp på gaven, kun kravet om at gaven skal være flyrelatert på en eller annen måte.

Hadde vært gøy å være med denne gangen også, men det ser ikke ut til at det blir mulig i år :(

Back