Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

Hei,

Når er det vi skal samles hos Enoteca?
Jeg kan bli litt senere enn planlagt siden elektrikeren skal bli ferdig med arbeider i huset mitt på onsdag og jeg må sjekke at alt er gjort som avtalt.

Eders
Knut Erik

Re: Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

Synes at EB nevnte 17:30 og servering av mat fra 18:30

Jeg rekker neppe å stille før 18-18.30 i dag, men regner med det går i orden.

Ikke noe problem....

Dere får ha det hyggelig! Synd at det ikke passet denne gangen.

Hei,

Da vil jeg takke for hyggelig lag med god mat og god vin - likte spesielt den vi hadde til slutt.

Eders
Knut Erik

I like måte... Den siste vinen var nam-nam. Hyggelig selskap som alltid - "gjengen" er ganske så forskjellig - og bra er det! På nyåret blir det et Fly&Vin treff lagt til en helg også...

Originally posted by LN-KEH
god vin - likte spesielt den vi hadde til slutt.

Men huske hva vinen het gjør du ikke! Noen som kan fortelle meg hva dere drakk igår?:question:

Kan vi forvente noen bilder??

BF;)

De må bare sensureres først....

Sludder og vrøvl!

Vi vil ha "the uncut version"!!

BF:lol:

Originally posted by Bizflyer

Sludder og vrøvl!

Vi vil ha "the uncut version"!!

BF:lol:

Nåja...tror kanskje det er noen ting som blir i kjelleren på Enoteca.....:drunk: :p

Dårlig gjort! Er det noen som har klina med hverandre siden det er så hemmelighetsfullt???

BF:colgate:

Takker for en hyggelig kveld!

Alltid hyggelig å treffe gamle og nye flyfreaks.

Etter et lenger fravær fra forumet grunnet problemer med både jobb og hjem (og annet), så begynner det så smått bli orden på ting (tror jeg), så nå er jeg tilbake på forumet.

Velkommen tilbake...:D

Hei og hå! Vil bare takke for herlig kveld på Enoteca. Maten var like herlig som vinen og sevitøren! Det ble for min og Falcon's del tidlig men vi tok det igjen i London kvelden etter med vår egen Fly og Vin, Kronprins-par-spotting og øl på Trafalgar Square! En liten tripreport fra SAS-maskinen tilake: Kronprinsessn kom om bord og der var også sølvguttene som underholdt med "deilig er Jorden" når vi landet...
En særdeles interessant tur med mange opplevelser!

Da falt sensuren - her er tre bilder fra julebordet

Attachments

• Julebord2006-1.jpg
    Julebord2006-1.jpg
    51.3 KB · Views: 8
  • Julebord2006-2.jpg
    Julebord2006-2.jpg
    59.3 KB · Views: 8
  • Julebord2006-3.jpg
    Julebord2006-3.jpg
    59 KB · Views: 9

Uffda, så molefunken EB så ut da?:cry: Kanskje trusselen hans om å gråte seg i søvn hvis jeg ikke dukket opp var reell?!:colgate: Håper dere hadde en fin kveld, skulle virkelig ønske jeg kunne vært der, men min siste eksamen nærmer seg med stormskritt, og på grunn av praksisopphold tidligere i høst ligger jeg etter med lesingen, og jeg bør gjøre det bra på den. Men på fredag er det (forhåpentligvis) slutt på eksamener for en stund, da gjenstår bare en spesialoppgave (flyrelatert selvsagt) til våren, og så er det sayonara til det galehuset som kalles UiO. :drunk:

Dårlig gjort! Er det noen som har klina med hverandre siden det er så hemmelighetsfullt???

'Alloooo - når noen her tror at forumdeltakerne er så nødne at de må kline med sitt eget kjønn her, så er det jaggu på tide å få inn noen kvinns!!!

Man kan jo lure på hvorfor de mange datakompetente og flyinteresserte hunkjønn "der ute" ikke har funnet det interessant å besøke disse forumene...

"Ligg dokker sammen" som man sier på Bergensk, og pønsk ut hvordan dere skal lokke damene inn her...

Eller kanskje det er best med gutterom-fjortis-humor, for det er tryggest?

:colgate: :colgate: :colgate: :colgate: :colgate:

Originally posted by LCH

Uffda, så molefunken EB så ut da?:cry: Kanskje trusselen hans om å gråte seg i søvn hvis jeg ikke dukket opp var reell?!:colgate: Håper dere hadde en fin kveld, skulle virkelig ønske jeg kunne vært der, men min siste eksamen nærmer seg med stormskritt, og på grunn av praksisopphold tidligere i høst ligger jeg etter med lesingen, og jeg bør gjøre det bra på den. Men på fredag er det (forhåpentligvis) slutt på eksamener for en stund, da gjenstår bare en spesialoppgave (flyrelatert selvsagt) til våren, og så er det sayonara til det galehuset som kalles UiO. :drunk:
Han var ikke molefunken, men dypt konsentrert om hvordan pakkestabelen som begynte å tårne seg opp skulle distribueres ut igjen :)

Lykke til med eksamen!

Back