Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nå begynner vi med ventelister...vi er allerede overbooket med 3 personer uten at jeg mister nattesøvnen av den grunn.

Ser ut som en kanonfest! Synd man ankommer ett par dager for sent..[/url]

Jeg er schedulert på 946 denne dagen, men jeg prøver å få byttet til meg 944 ettersom det er en STO-basert kaptein på 944, Da slipper man to passive overføringer t/r STO-CPH. Kanskje vi sees?

Jeg er schedulert på 946 denne dagen, men jeg prøver å få byttet til meg 944 ettersom det er en STO-basert kaptein på 944, Da slipper man to passive overføringer t/r STO-CPH. Kanskje vi sees?

Nå er det vel fullt, men du kan sikkert få sitte på klappsete forran :colgate:

Kan fly for deg jeg, Stein? Har ikke noe annet enn FS som erfaring, men disse Airbusene flyr jo praktisk talt seg selv, right? :colgate:

Nå kommer snart menyvalget ut påen pm til dere som har meldt dere på. Her blir det også opplyst omkontonummer for forhåndsbetaling av maten.

Menyen kan vi legge ut her - pm er ikke sendt ut - kommer snart til en "innboks" nær deg!

beaver har fått plass - takk til Blubird som ga bort plassen sin.

Siden det diskuteres slips på dagens god morgen tråd... hva slags dress/kleskode er det på Scanair julebordet? Det er jo en fin anledning til å bruke slips :colgate:

Last edited:
Alltid hyggelig å se gutta litt "dressa opp" - med eller uten slips ;-) For de som får "klaus" av slipset så kan det jo alltids brukes som pannebånd/belte etc sånn etterhvert...

Lettere pyntet er bra! Tviler på om jeg kommer med slips - men kanskje overrasker jeg!

Hadde vært artig å vært med på julebordet. Men som som dere ser så har ikke jeg meldt meg på. Tidspunktet passer dessverre dårlig. Kona har kveldsjobb den dagen, og med småunger i huset er det ikke så lett å stikke av til Oslo.

Da blir det vist til at jeg dukker opp på julebordet også:-) Blir spennende for en rookie og treffe andre flygale mennesker. Gleder meg masse

Back