Scanair Julebord - Vognmand Nilsen, Oslo Onsdag 15/12

Someone

Moderator
Medlem
Når: Onsdag 15 desember klokken 18:00
Hvor: Vogmand Nilsen, Rubina Ranasgt 3, Oslo

Endelig og bekreftet påmelding til julebordet finner sted når betalingen foreligger. Frist for betalingen, påmelding og valg av hovedrett er 10 desember, da jeg må melde inn matbestillinger til Vogmanden den dagen

Meny:

Forrett:
Rakfisk med lefser, rødløk og rømme.

Hovedrett:
Torsk med potetmos og vårløk, petit pois, bacon og nøttesmør med kapers.
...eller...
Pinnekjøtt med rotmos, kokte poteter og sjy.
...eller...
Lutefisk med tilbehør.

Dessert:
Lakris pannacotta med eplechutney og basilikumis.

Prisen er 515kr per person for maten

Betaling og påmelding foregår ved å bruke følgene link:
https://www.deltager.no/flypratjulosl2011

Påmeldingfristen er 10 desember

Som tradisjonen er, så tar også man med seg en liten flyrelatert gave og får man finne ut hvem som skal være Nissen og dele dem ut

Tentative deltakere:
CK
EB (SBY)
Discus
fluxie
Fellowship
gabriboston
jcnorway (SBY)
Grindstein
learjet
LNv22
LN-TIB
Lumpen
Nordic1
OJB med bedre halvdel
Scanflyer
Someone

Last edited by a moderator:
Re: Scanair Julebord - Oslo Onsdag 15/12

Undertegnede bestiller 1 stk plass på overnevnte julebord :)

Thomas

Jeg sa at hvis jeg ikke dukket opp i fjor, dukker jeg opp i år. Så count me in. Overnatting er ordnet så da er jeg klar for årets julebord :D

Såfremt jeg kan få det til at passe med fruens arbejdsplaner, så kommer jeg også. Men vender tilbage på et senere tidspunkt når jeg ved dette endeligt. Men kunne uanset være hyggeligt at komme til Oslo til lidt flysnak og julebord.

Såfremt jeg kan få det til at passe med fruens arbejdsplaner, så kommer jeg også. Men vender tilbage på et senere tidspunkt når jeg ved dette endeligt. Men kunne uanset være hyggeligt at komme til Oslo til lidt flysnak og julebord.

Setter deg på Stand-by ;)

Ganske høy sannsynlighet for at jeg befinner meg på Nesodden rundt dette tidspunktet, så jeg kan delta til siste Nesoddbåten går.... Ingen flybilletter bestilt dog, så jeg er nok et "maybe" for now jeg og :)

Steg 1 av prosessen er iallefall fullført, siste eksamen er bekreftet 13 Desember. Steg 2 er nå å høre om familien har kommet seg inn i nyhuset til den tid :p

Last edited:

Sätt "den där jävla svensken" på Standby också!

For å unngå å havne for langt ned på Stand-by listen, så sett meg på også. Er litt 50/50 om jeg får dette til i år, men har veldig lyst.

Sett meg også på Stand-by listen. Har i utgangspunktet jobb den dagen, men har lagt inn ønske om ferie :-)

Vi drar til Barbados ca 15.12, men endelig dato er ikke bestemt. Så sett meg på stanby.

Jeg har norsk kurs on onsdager, jeg kan komme kl 20..

Også neste onsdag jeg kommer kl 20.00 kurs ende kl 19.30 han bor på abildsøe
og med bus er 20 minuter..

Blir det på Stadtholdergården eller Le Canard??

BF:cool2

Blir det på Stadtholdergården eller Le Canard??

BF:cool2

Vi satser på noen prisklasser lavere enn det;) I fjor var vi på Vognmand Nielsen, og sjansen er stor for at vi havner der igjen

Vognmand Nielsen er jo et kjempested, og med egen nerde avdeling blir det veldig bra.

Har ikke skiftplanen for den tiden ennå, men tar en sjanse og sier at jeg kommer.

S

Hadde vært hyggelig, men kommer ikke til Oslo før 17. desember, så får dessverre ikke deltatt. :(

Vi satser på noen prisklasser lavere enn det;) I fjor var vi på Vognmand Nielsen, og sjansen er stor for at vi havner der igjen

Vognmand Nielsen lyder godt!
Jeg kommer.

Back