Noen som er sikker på om man opptjener M&M-miles på de flightene?Tilbodspriser til 9999 t/r.
Noen som er sikker på om man opptjener M&M-miles på de flightene?
Den er tross alt operert av PrivatAir, om enn i et fly i SK-farger med SK-nummer.
Ser ut som at de billigbillettene blir i Z-klasse, og da gir 150% hos tyskerne. Gir da rundt 15K miles.
Det gir M&M poeng akkurat som, Blue1, Cimber, Braathens osv. som alle opererer på vegne av SAS. Forøvrig så gir turen 200% opptjening.
http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/at/earn/flight/offer?nodeid=2510338&l=en&cid=18001
Hvis han bookes i Z så er det vel 150%?
Den siden du linker til står det:Det gir M&M poeng akkurat som, Blue1, Cimber, Braathens osv. som alle opererer på vegne av SAS. Forøvrig så gir turen 200% opptjening.
http://www.miles-and-more.com/online/portal/mam/at/earn/flight/offer?nodeid=2510338&l=en&cid=18001
Står ikke noe om Blue1, Cimber eller Privatair.You can earn miles on all scheduled flights operated by SAS.
Slik jeg tolker det så blir det booket i Z, og det skal, eller tabellen, gi 150%. Så da tar jeg utgangspunkt i det. Skulle jeg eventuelt få 200% så blir jeg ikke lei megHusker for en tid tilbake at sas hadde noen oppslag med at de tilbød alle reisende på ruten 200% uavhengig av bonusprogram i *A. Jeg reiste i januar og fikk da kreditert 200% til M&M i Z.
Klarte ikke å finne igjen kilden, så det kan godt være det er tatt vekk nå.
Har ikke merket noe til dette hos M&M. Har en MR om litt over 1 uke til MXP i Wrap, og får, etter tabellen, samme som jeg fikk før EB endret sin tabell.SAS har nylig endret sin opptjeningstabell, og dette får også effekt for andre programmer på SAS metall.
Etter at Forbrukerombudet sa kampanjen var ulovlig vil SAS neppe gjenta den.
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=859730&postcount=64
Ny runde med tilbud på SAS.no nå, 9999 tur/retur SVG-IAH (25. mai - 31. august).
Må bookes innen mandag 25. mai...
Ny runde med tilbud på SAS.no nå, 9999 tur/retur SVG-IAH (25. mai - 31. august).
Må bookes innen mandag 25. mai...
Lurer på om ikke du nå har brukt CT'n din på denne innenriksreisen du bestilte?Er det bare jeg som ikke har fått med meg at det har vært 50%-poeng-kampanje for Amex-kunder ved bestilling av EB-reiser? For 20 minutter siden fikk jeg opp valg om Amex-rabatt på tilsynelatende alt av tilgjengelige bonusreiser (prøvde innenriks, Skandianvia, NYC), nå er valget som kom opp under "Tilgjengelig kampanje" borte. Rakk å bestille én t/r innenriks for 5000 poeng... Gjelder tilbudet bare for en reise pr person, kanskje? Eller fantes det en diskret kampanje som ble avsluttet på det intuitive tidspunktet søndag 05:30?
Lurer på om ikke du nå har brukt CT'n din på denne innenriksreisen du bestilte?
Står i en annen tråd om at Amex driver å introduserer online CT-booking, og det er mulig du nå fikk bestilt i en periode hvor de testet denne funksjonaliteten.
Er vel noen som fikk beskjed fra CTkontoret at de hadde brukt opp sin "kvote" på dette..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.