SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Virket veldig personlig og trigget av at jeg nesten blakket kontoen helt.

Fikk samme etter at jeg tømte kontoen nylig, men fikk kun doble poeng, er bare EBG kan vel ha noe med det å gjøre.

Er EuroBonus-kontoen nesten tom? Bare slapp av – du kan raskt fylle den opp igjen. Du får nemlig doble poeng* på alle flyreiser med SAS – fra 2. januar 2015 til 31. januar 2015. Så nå kan du begynne å tenke på hvor neste bonusreise skal gå ...

Fikk samme etter at jeg tømte kontoen nylig, men fikk kun doble poeng, er bare EBG kan vel ha noe med det å gjøre.

Jeg fikk og den samme mailen og er bare EBB.

Er ebd men har ikke slike tilbud på årevis, tydeligvis er jeg for god kunde..... Not happy...☺️

Da er det vel bare å bestille EB-tur og tømme konto, få tilbud om triple poeng, også kansellere den EB-turen ;)
Jeg tømte mine 130k i går, men har ikke fått noe mail enda. Jeg venter i håpet :-) EBG. Det var verdt et forsøk i hvert fall.

Ligger ute enda så da ble T/R til SFO på business alikevel da.

Ja *mere tekst*

Ok , da får man bare vente...
Salg blir det uansett og jeg regner vel med at det starter
Kl 24.00? Håper på gode priser men har blitt veldig skuffet på
disse stor salgene idet sist så har ikke de stor forventningene

Få en god start på 2015
Vær klar i morgen, mandag 29. desember! Da slipper vi masse flybilletter for reise mellom 2. februar og 30. september 2015. Så sørg for å få en god start på det nye året og planlegg feriereisene dine allerede nå. Vi tipper at du som er glad i å reise, allerede har en idé om hvor du vil dra.

Bestill her f.o.m. i morgen 29/12

Fikk denne mailen...

Få en god start på 2015
Vær klar i morgen, mandag 29. desember! Da slipper vi masse flybilletter for reise mellom 2. februar og 30. september 2015. Så sørg for å få en god start på det nye året og planlegg feriereisene dine allerede nå. Vi tipper at du som er glad i å reise, allerede har en idé om hvor du vil dra.

Bestill her f.o.m. i morgen 29/12

Fikk denne mailen...

Bør vel vente med å bestill tur til nyc med united da 3190 kr nå

Det er ikke sikkert du får noe bedre til New York enn 3190,- selv etter sas slipper billetter.

Bør vel vente med å bestill tur til nyc med united da 3190 kr nå
Når er det? UA, BA m.fl. har vært nede på rundt 2 600-2 800 i år. Hvis det er utenom høysesong (påske, sommerferie etc) kan det gå lavere, ellers hadde jeg booket kjapt. BAs salg varer et par uker til.

Når er det? UA, BA m.fl. har vært nede på rundt 2 600-2 800 i år. Hvis det er utenom høysesong (påske, sommerferie etc) kan det gå lavere, ellers hadde jeg booket kjapt. BAs salg varer et par uker til.
Det var 23-26 januar, avreise fra trd .
Har selv funnet under 3000 kr, men det var reise fra osl men da kommer reisen fra trd i tillegg

Det var 23-26 januar, avreise fra trd .
Har selv funnet under 3000 kr, men det var reise fra osl men da kommer reisen fra trd i tillegg
Prisene fra BGO pleide tidligere å være noen hundrelapper dyrere enn OSL, men de siste månedene har jeg ofte funnet like lave eller lavere priser herfra. Men 3200,- fra TRD tror jeg er det beste du vil finne under en måned i forveien. Jeg hadde i hvert fall booket så snart som mulig.

Neppe det beste tilbudet SAS har hatt..

Oslo - Tur/retur
NEW YORK - 3699
CHICAGO - 4999
WASHINGTON - 4999
SAN FRANCISCO - 5499
BEIJING - 4499
SHANGHAI - 4599
TOKYO - 5249
SINGAPORE 6999

Ganske "vanlige" priser dette?

Men i alle fall 499,- innenriks, det kan jeg leve med selv om jeg kunne ønsket 399 :)
Får avvente noen dager og se om Norwegian svarer og SAS justerer..

Tar det tid å laste opp nye priser? Finner ikke tilbudspris mellom OSL og Nord-Norge på noen av destinasjonene i hele kampanjeperioden.

Ofte synes jeg osl krs kommer seint opp men denne gangen har det gått hurtig..

ser vel ut som prisene på enkelte ruter ikke er oppdatert
blant annet OSL-TXL som står til 499; finner jeg ikke
billigste jeg finner er 671 kr

Status
Not open for further replies.
Back