SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

De 50% EB rabatt-epostene på flygninger, hvor ofte kommer de? Den siste jeg fikk med rabatt til Praha, London og Paris som gikk ut igår var min første.

Varierer, men kommer en del ganger i året. Prosenten varierer fra 15-50% stort sett. Når det er "1 000 000 billige billetter" og andre lignende salg er det lite av det, ellers dumper det stort sett inn et slikt tilbud ganske ofte.

Noen som vet om de poengene man får dersom man klarer bonus challengen er grunnpoeng ?

Det er ekstrapoeng du oppnår i tillegg. Vanlig opptjening med grunnpoeng

Halv pris til Alicante og Las Palmas

Attachments

• Skjermbilde 2014-09-03 kl. 12.11.53.png
    Skjermbilde 2014-09-03 kl. 12.11.53.png
    153.1 KB · Views: 1,233

Er det noen som har fått noen poeng fra det trippelpoeng tilbudet de hadde hos Radisson Blu i sommer?

"Triple poeng hos Radisson Blu

Gjelder 17/4-17/8 2014 på Radisson Blu i Danmark, Finland, Island, Norge og Sverige. Skal bestilles direkte på radissonblu.no/eurobonus senest 15/6."

Hadde ei uke der i Juni men har ikke sett noe som helst på poengkontoen...

Er det noen som har fått noen poeng fra det trippelpoeng tilbudet de hadde hos Radisson Blu i sommer?
Nei, jeg sendte t.o.m. retroreg. på dette for lenge siden. Ikke hørt noe.

Nytt poengtilbud fra SAS.
Er det noen grunn til at jeg ikke finner TRF-BER? Hvis jeg søker TRF-CPH og CPH-BER finner jeg mange turer.

Attachments

• sas.png
    sas.png
    10.2 KB · Views: 996

Nytt poengtilbud fra SAS.
Er det noen grunn til at jeg ikke finner TRF-BER? Hvis jeg søker TRF-CPH og CPH-BER finner jeg mange turer.

Widerøe flyr da ikke til Berlin?

Nei men de flyr jo fra TRF til CPH

Ring SAS. Skulle bestille TXL-TOS, men fant ingen tilgjengelighet. Fant derimot tilgjengelighet TXL-OSL og OSL-TOS så ikke umulig at SAS IT har bukket under igjen. En kjapp telefon til 05400 fikset biffen.

....og da brukte jeg 10K EB poeng til Dusseldorf første helgen i desember. Blir sikkert en fin tid for julestemning. :)

Kr.892.... Not bad!
Jeg er mer klistret til United sine priser og får ikke med meg SAS sine ....;)
Men jeg får bare følge litt mer på flyprat. Det er jo det vi er her for! :)

Basert på hvordan det fungerte forrige challenge av samme slag, så er det slik at f.eks. 10 t/r-reiser egentlig betyr 20 legs. Reiser du BGO-CPH-BCN-CPH-BGO teller det som 4/20=2/10 t/r-reiser, og reiser du BGO-OSL-CPH-BCN-CPH-BGO teller det som 5/20=2,5/10 t/r-reiser.

Det stemmer for denne kampanjen også. Mailed sas og fikk som svar:

Hei
Tack för ditt mail till SAS EuroBonus
I den här versionen av SAS EuroBonus Challenge räknas 2 flygsegment som
en T/R.
ex. KRS-OSL-CPH-OSL-KRS blir 4 flygsegment = 2 T/R i kampanjen

Faktum är att när ditt resultat räknas samman är det endast antalet
flygsegment som räknas.
12 flygsegment = 6 T/R i kampanjen.

Har selv slengt meg på dette her, men har separate bookinger på utreise og retur. Er det likevel slik at de teller antall enkeltstrekk jeg har reist? At f.eks. TRD - OSL - CPH - CDG på ein billett og CDG - ARN - OSL - TRD på en annen billett vil reknes som 3 T/R reiser ??

Har selv slengt meg på dette her, men har separate bookinger på utreise og retur. Er det likevel slik at de teller antall enkeltstrekk jeg har reist? At f.eks. TRD - OSL - CPH - CDG på ein billett og CDG - ARN - OSL - TRD på en annen billett vil reknes som 3 T/R reiser ??

Yepp! Turen din vil gi 3 T/R i kampanjen da den er 6 segmenter. De regner 1 segment som 0.5 t/r, det er samme hvor du flyr. du trenger heller ikke komme tilbake til utgangspunktet.

Status
Not open for further replies.
Back