Halv pris til Alicante og Las Palmas
Nei, jeg sendte t.o.m. retroreg. på dette for lenge siden. Ikke hørt noe.Er det noen som har fått noen poeng fra det trippelpoeng tilbudet de hadde hos Radisson Blu i sommer?
Nytt poengtilbud fra SAS.
Er det noen grunn til at jeg ikke finner TRF-BER? Hvis jeg søker TRF-CPH og CPH-BER finner jeg mange turer.
Det ser ut til å være et fint julemarked der Og så er det kort tur til Wuppertal for å se hengetrikkene der.....og da brukte jeg 10K EB poeng til Dusseldorf første helgen i desember. Blir sikkert en fin tid for julestemning.![]()
Basert på hvordan det fungerte forrige challenge av samme slag, så er det slik at f.eks. 10 t/r-reiser egentlig betyr 20 legs. Reiser du BGO-CPH-BCN-CPH-BGO teller det som 4/20=2/10 t/r-reiser, og reiser du BGO-OSL-CPH-BCN-CPH-BGO teller det som 5/20=2,5/10 t/r-reiser.
Hei
Tack för ditt mail till SAS EuroBonus
I den här versionen av SAS EuroBonus Challenge räknas 2 flygsegment som
en T/R.
ex. KRS-OSL-CPH-OSL-KRS blir 4 flygsegment = 2 T/R i kampanjen
Faktum är att när ditt resultat räknas samman är det endast antalet
flygsegment som räknas.
12 flygsegment = 6 T/R i kampanjen.
Har selv slengt meg på dette her, men har separate bookinger på utreise og retur. Er det likevel slik at de teller antall enkeltstrekk jeg har reist? At f.eks. TRD - OSL - CPH - CDG på ein billett og CDG - ARN - OSL - TRD på en annen billett vil reknes som 3 T/R reiser ??