SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Synd det er så kronglete og dyrt å komme seg til ISG om man drar via NRT.

Her avbestilte jeg Osl-Beijing i november innenfor 24 timers fristen, og booker Osl-Shanghai til kr 3484 i stedet, samme periode.

Her avbestilte jeg Osl-Beijing i november innenfor 24 timers fristen, og booker Osl-Shanghai til kr 3484 i stedet, samme periode.
Hvis du vil få med deg begge byene på samme tur er det mulig å booke open-jaw, med utreise til PEK og hjemreise fra PVG (eller motsatt). Koster ikke allverdens å ta tog eller fly mellom byene. :)

Hvis du vil få med deg begge byene på samme tur er det mulig å booke open-jaw, med utreise til PEK og hjemreise fra PVG (eller motsatt). Koster ikke allverdens å ta tog eller fly mellom byene. :)

Takk for tips [emoji4] Men venter med Beijing til en annen gang. Har planer om Shanghai, Singapore og Bangkok i denne omgang. Billigste flypriser videre er med China southern eller Air China, litt usikker på standarden på disse selskapene...

Da ble det Tokyotur her! Bestilte fra 4. November til 12. November, 4299kr i SAS Go fra HAU. Lurer på hvordan det blir å feire bursdag i Japan den 5. Nov :D Blir også første gang jeg flyr i et fly som er større en 737-800 (litt flau over den) :o

Fjordkraftkunder får 50% rabatt på bonusreiser til London (og noen andre byer jeg ikke husker i farten) for reiser i Septemebr. Kunne bookes fra i dag og frem til 8. juni tror jeg. Har desverre ikke tilgang på den e-posten akkurat nå.

Drt som har blitt sagt om tellende t/r reiser for EB-challenge er tydeligvis feil. fikk nettopp 60k poeng selv om jeg ikke har 10 t/r reiser med mindre man f.eks. teller BGO-CPH-MAN-CPH-BGO som 2 stk.

Det er visstnok legs som teller, noe som i alle fall passer meg meget godt :)
Men skulle ikke poengene komme etter periodens slutt?

På t-banen så jeg idag masse plakater om 1.000.000 billige reiser på SAS.no. Ser ut som samme reklamer de har kjørt før, men på sas.no så jeg ikke noen spor etter dette. Er det noen som har kjørt ut feil kampanje?

PÅ tbanen så jeg idag masse plakater om 1.000.000 villige reiser på SAS.no. Ser ut som samme reklamer de har kjørt før, men på sas.no så jeg ikke noen spor etter dette. Er det noen som har kjørt ut feil kampanje?

Starter vel etter midnatt, vil jeg tro

Det kan vel være det er noe som kommer ganske snart?
Ser man på nettsidene så er hovedbanneren med SAS Plus til større europeiske byer kampanje tom. 9.juni, så da kommer det nok noe nytt i morgen.

Blir det billige innlandsbilletter skal i alle fall jeg hamstre frem til jul :)

Det er visstnok legs som teller, noe som i alle fall passer meg meget godt :)
Men skulle ikke poengene komme etter periodens slutt?
Telte nettopp: hadde 21 flyturer mellom 15. april og datoen jeg fikk 60000 ekstrapoeng, og jeg hadde krav om 10 t/r. Enkelte av de 21 flyturene var da BGO-OSL-ARN-HEL/HEL-CPH-BGO osv, så dette var jo mye "lettere" enn 10 t/r reiser.

Jepp. Reklame nesten alle steder plutselig. VG.no, her på forumet osv.

Når det er sagt, ble jeg ikke så veldig begeistret over tilbudet. Ikke så mange gode priser, egentlig.

Last edited:

Noen som har funnet innenriks til 599 som det reklameres for?

Dette hører vel kanskje hjemme i den "sas.no og alle de rare feilene"-tråden, men når jeg ser etter OSL-EWR reiser og går fremover i tid, finner jeg kun billetter til 7000+, men hvis jeg går bakover i tid, ligger de fleste på 2300. :rolleyes:

63TQfGH.png

Det er ikke feil Pettr. Du må velge utreise-dato først, ettersom de billigste billettene fås bare ved å være borte mellom lørdag og søndag.

Jeg finner også bare innenriks til 699. Savner bonusforbudet ;)

Høh. Kjøpte i april noen innenriksreiser for høsten. Nåværende tilbud gir omtrent 50% høyere pris for de samme avgangene/datoene.

Status
Not open for further replies.
Back