Det står litt om endring av flybillett (inkludert navn) her. Det koster slik jeg forstår det NOK 500.Dette var jo helt sykt!
Har sikret meg San fran 1. - 7. og Tokyo 8. - 14.
Noen som vet hva det koster å endre navn på disse billettene?
(Må jo velge meg bare 1 av de turene.. hehe)
TAKK!Det står litt om endring av flybillett (inkludert navn) her. Det koster slik jeg forstår det NOK 500.
Da har jeg bestilt to turer, usikker på om jeg kanskje skal kansellere en av de. Den ene er 4 dager i ORD i begynnelsen av april, den andre er 3 dager i IAD i slutten av april. Noen som har noen tips til hvilken av de to som "høres best ut"? Begge kostet ca 2000,- som er UTROLIG billig, men med hotell blir det jo litt penger alikavel.
Hvis man flyr trd-oslo-lhr-osl-trd, så er det 2 tur retur.
1 tur retur trd-osl og en tur retur osl-lhr
Var iallefall slik på den kampanjen som var i høst
Jeg har også fått dette tilbudet i posten, og vurderer sterkt å melde meg på 8 t/r som kreves for å få 60.' Ekstra poeng.
Av vilkårene så ser det derimot ut til at Widerøe er inkludert, så da utgår studentbillett til 299,-.
Så da er spørsmålet; hva er den billigste ruten til SAS? Jeg er lokalisert i Bergen, men østlandet er også mulig å benytte for et par dagers intens flygning.
Om jeg har beregnet riktig så får jeg 7,7 poeng per krone om jeg flyr bgo-svg-bgo 8 ganger. Det er basert på standard pris på 1100.- t/r.
Det burde vel være et ganske bra mile run? Eller?
Du finner ikke tur/retur-reiser med Youth fare til 573,-? Er enveispris det.Jeg har snakket med sas på chat, og de mente at alle widerøe flight var inkludert i denne kampanjen. Så lenge det var på widerøe sine reginonale ruter. (http://www.sas.se/upload/Eurobonus/Partners_Airlines/WF_routes_Feb14.gif)
Det betyr at om man er student eller bare finner de billigste billettene så betaler man 573x8=4584 for 60.000 bonuspoeng. (om man har 8 t/r som krav i challenge)
Finnes noen bedre deal enn det der ute???![]()
Du finner ikke tur/retur-reiser med Youth fare til 573,-? Er enveispris det.
Heisann!
"1 million billige billetter" - salget til SAS startet i dag. 3 personer til Italia, fly til Roma, hjem fra Milano... 5 dager med rødvin og god mat, historie og forhåpentligvis litt sol.. Totaltpris for 3 pers: Kr 3000,,,![]()
Alfa Romeo selvsagt leid for ferden mellom Roma og Milano, så gjenstår bare hoteller men det har vi god tid på. Morsomt å ta med familien på tur i høstferien!
Masse gode priser der, uhørt billig enkelte plasser.. Fant forresten plasser i Plus til Barcelona for kr 900 i Oktober... Milage-run noen?
Kim
Noen som vet mer om hvordan SAS ser på en t/r reiser i Bonus Challenge?
Meldte meg på med 10 t/r, og har alt fått booket BGO-CPH-IAD-CPH-BGO og en tur til Manchester (BGO-CPH-MAN-CPH-BGO), i tillegg til en 30k EB-poeng MR til ATH. Teller SAS disse reisene som 5 t/r eller 3 t/r...? :8:
Er avgjørende for om jeg skal gå for 10 eller ikke...
Utsikt over Roma... Bra hotell eller?
Noen som vet mer om hvordan SAS ser på en t/r reiser i Bonus Challenge?
Meldte meg på med 10 t/r, og har alt fått booket BGO-CPH-IAD-CPH-BGO og en tur til Manchester (BGO-CPH-MAN-CPH-BGO), i tillegg til en 30k EB-poeng MR til ATH. Teller SAS disse reisene som 5 t/r eller 3 t/r...? :8:
Er avgjørende for om jeg skal gå for 10 eller ikke...