SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Opptil 60 % poengrabatt til Amsterdam, Paris og Nice!
Reis til Amsterdam i vinter for bare 12 000 poeng tur/retur. Eller Paris for 15 000 poeng, Nice for 20 000 poeng tur/retur. Bestill senest 9. november 2014. Reis 20. desember 2014– 31. mars 2015.

Innenriks?

Edit, javisst.
Godt jeg sparte å hamstre billetter til helga :-)

Last edited:

Ville vært interessant å vite resultatet av dette 299,- salget.

Hvorvidt 100 kr over DY gir betydelig større effekt enn 200kr over DY.
Personlig vil jeg selvfølgelig at SK går nærmest mulig DY i pris, men forstår jo at det ikke er spesielt bærekraftig...

Fikk nettopp epost om doble EB-poeng i desember. Vanlig grunnpoeng, får tilsvarende godskrevet som ekstrapoeng.

Registrering via link i mail senest 30 november. Gjelder reiser i hele desember med SAS.

Fikk nettopp epost om doble EB-poeng i desember. Vanlig grunnpoeng, får tilsvarende godskrevet som ekstrapoeng.

Registrering via link i mail senest 30 november. Gjelder reiser i hele desember med SAS.
Har du link? Har ikke fått noe enda selv.

Targeted og må man melde seg på for å få dette?

Er en unik link så denne er targeted. Ingen registrering av EB-nr, men får beskjed etter å ha trykket linken at man er registrert.

Fikk samme jeg også. Men i mitt tilfelle var det ordlagt som plaster på såret for bagasjeproblemer via hadde på en tur til Malaga i Oktober. Faktisk imponerende att SAS IT klarer å koble en slik rapport mot EB.

Fikk samme jeg også. Men i mitt tilfelle var det ordlagt som plaster på såret for bagasjeproblemer via hadde på en tur til Malaga i Oktober. Faktisk imponerende att SAS IT klarer å koble en slik rapport mot EB.

Jepp, det fikk jeg også, etter bagasjesurr i september. I oktober fikk jeg mail om at alle reiser i november ville gi doble ekstrapoeng. Og til nå har de doble ekstrapoengene postet samtidig som grunnpoengene. So, knock on wood, håper det fortsetter med det!

Jeg å vil ha, fikk kun mail om hvor langt poengene mine rekker

Hmm.. Fauk HAM-CPH-BGO for ein liten månad siden og der klarte dei jaggu å gløyme bagasjen i CPH. Fekk likevel berre vanleg mail om kor langt poenga rekker i dag..

Kjipt å bli gløymt, billettmerke "sutrekopp"!

Datt ned en mail i dag, ang div tilbud.
10.000 EB for flyreise til Stockholm eller København, Boozt.com med 20 % rabatt, doble poeng på Radisson, 6000 poeng for å signe SAS EB MC, hudkrem, og 10.000 poeng ved å bestille Fjordkraft garantert fornøyd, kun 5 des.

Noen som kjenner til Fjordkraft, dette er variabel prs, noe høyere, men kun 3.mnd bindingstid.... Men låser seg jo ved en oppsving i vinter. De reklamerer med garantert fornøyd, men som jeg leser det, så får en kun tilbake fast beløp på kr 29 om en ikke er fornøyd. For de som har tenkt å bli arbeidsledige i 6 mnd eller sykemeldt, så ser det jo ut til å være en glimrende avtale...

Har bestilt Fjordkraft idag. Har tenkt å gå fram og tilbake mellom dei og Norgesenergi kvar gang dei har signupbonus i hhv EB og Norwegian Reward. Straum er straum.

Forhåndstips til deg som reiser ofte

Kjære Diamant/Gullmedlem!
Følg med i mailboksen din på tirsdag 9. desember. Da får du gode poengtilbud på bonusreiser som en ekstra takk for at du er så lojal. Gå ikke glipp av dette!

Vennlig hilsen
SAS EuroBonus

Yup, fikk samme her og!

Må vel sjekke fra Gullstuen hva det er de tilbyr da. På tur igjen den dagen, og blir det streik får de jaggu slå til med noe bra!

Kim

Hadde vært fint med tilbud i plus intercont. De siste årene har det jo vært tilbud i go for en billig penge intercont, men det orker ikke stumpen eller ryggen til en gammel mann.

Yup, fikk samme her og!

Må vel sjekke fra Gullstuen hva det er de tilbyr da. På tur igjen den dagen, og blir det streik får de jaggu slå til med noe bra! ��

Kim

Får dere disse på mail?

får seriøst ingen sånne mail fra sas, og jeg er ebg :(

Status
Not open for further replies.
Back