SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Litt sen tilbakemelding angående Bonus Challenge; Nå har jeg etterregistrert min flight nr 12 (6 t/r) og fikk den godskrevet øyeblikkelig samt at jeg fikk mine 30000 poeng samtidlig (Mailen sa 10 dager etter siste registrerte kvalifiserende flight).

Kan bekrefte at WF IKKE ga uttelling på denne bonus challenge.

Mektig irriterende å aldri få challenges eller tilbud lengre.

Har ikke fått det på et par år nå, og har ca 29 flights igjen før jul, så hadde egentlig passet fryktelig godt akkurat nå.. haha. :) :)

Kim

Mektig irriterende å aldri få challenges eller tilbud lengre.

Har ikke fått det på et par år nå, og har ca 29 flights igjen før jul, så hadde egentlig passet fryktelig godt akkurat nå.. haha. :) :)

Kim

Har selv aldri fått det, dog har reisemønsteret mitt vært litt labert de siste årene, men tatt seg kraftig opp iår.:old

Her ErlA!

Sikkert fordi man reiser for mye fra før, så de vil unngå at du er for mye borte hjemmefra. :) :) :) Tar hensyn, vet du!

Ny rekord her i år, rekvalifisert for Diamond på halve opptjeningsperioden... venter på Stor sort konvolutt snart håper jeg... i Wish.. haha

Kim

Litt sen tilbakemelding angående Bonus Challenge; Nå har jeg etterregistrert min flight nr 12 (6 t/r) og fikk den godskrevet øyeblikkelig samt at jeg fikk mine 30000 poeng samtidlig (Mailen sa 10 dager etter siste registrerte kvalifiserende flight).

Kan bekrefte at WF IKKE ga uttelling på denne bonus challenge.

Mine 30.000 dukka også opp med dato = siste flight. Kan bekrefte at osl-cph-fra-cph-osl på en gjennomgåenge bestilling teller som to t/r og at Cimber- rutene med CRJ900 teller.

Her ErlA!

Sikkert fordi man reiser for mye fra før, så de vil unngå at du er for mye borte hjemmefra. :) :) :) Tar hensyn, vet du!

Ny rekord her i år, rekvalifisert for Diamond på halve opptjeningsperioden... venter på Stor sort konvolutt snart håper jeg... i Wish.. haha

Kim

Hehe!

Mistenker at jeg med dagens reisemønster plutselig blir diamant neste år jeg også.

Erfaringsmessig dumper Norwegian sine priser når SAS har kampanje, slik at SAS etter noen dager er nødt til å kutte prisen ytterligere for å være innenfor "200 kroner dyrere enn Norwegian"-grensen, som er rimelig standard for laveste pris på norsk innenriks.

Tipper vi ser 549,- på OSL-BGO ved ukeslutt.

Det stemmer at Norwegian dumpet prisen ned til 499, men ikke mer, og dermed står prisen på 699 innenriks for SAS fortsatt. Prissamarbeid på g, hehe?

Det stemmer at Norwegian dumpet prisen ned til 499, men ikke mer, og dermed står prisen på 699 innenriks for SAS fortsatt. Prissamarbeid på g, hehe?
Hvis Norwegian vet av tidligere lignende tilfeller at SAS møter konkurransen ved visse priser, har Norwegian svært få incentiver for å senke prisene til de visse prisene - og senker da heller til priser hvor SAS ikke møter konkurransen tilbake igjen. ;)

Jeg nådde min målsetning i Bonus Challenge om to t/r-flyvninger med et nødskrik. Fikk mine velfortjente 500 poeng. Alle monner drar :colgate:

Hehe, alle drar men dessverre ikke like langt.

Jeg er overrasket over tempo det ble registrert poeng nå. Fredagens flighter registrert på lørdag og challenge poeng på konto søndag, da fredagen dro i land målet..

Hvor lang tid tar det normalt før SAS følger Norwegians tilbud?
Satser på billetter i sør til under 500,- nå :)

Hvor lang tid tar det normalt før SAS følger Norwegians tilbud?
Satser på billetter i sør til under 500,- nå :)

Siden det ikke har skjedd noe allerede drøyer det nok til i natt før vi ser sør til 499 kr og nord til 599 kr.

Billetter til 499,- er nå søkbare.
Bare enkelt avganger mellom TRD-OSL ihvertfall , får håpe det dukker opp flere
ikke travelt da reisen skal foregå i februar :)

Søkbare på en hel del avganger/destinasjoner nå!

Merkelig at prisen nå er 599,- en vei OSL-BOO når det for et par uker siden var salg og da var laveste pris 799,- en vei...

Merkelig at prisen nå er 599,- en vei OSL-BOO når det for et par uker siden var salg og da var laveste pris 799,- en vei...
Ja helt enig, prisene innenriks hos SAS er helt på bærtur, ikke rart jeg velger dy på innenriks

SAS er egentlig veldig forutsigbar. Alltid 200 kr dyrere enn laveste DY-tilbud på innenriks.

Har SAS nylig avsluttet et USA-salg??
Mandag kveld fant jeg flere avganger i desember OSL-CPH-SFO t/r for rundt 4500,- mens det nå ligger på rett i underkant av 7500,-... Jeg forstår jo at billigste billetter forsvinner raskt, men her var det mange avganger som ble rundt 3000,- dyrere over natten.... Det er kanskje der de pleier å ligge også for alt jeg vet ;)
(Det passet meg særdeles dårlig at jeg ikke bestilte mandag ja...)

Har SAS nylig avsluttet et USA-salg??
Mandag kveld fant jeg flere avganger i desember OSL-CPH-SFO t/r for rundt 4500,- mens det nå ligger på rett i underkant av 7500,-... Jeg forstår jo at billigste billetter forsvinner raskt, men her var det mange avganger som ble rundt 3000,- dyrere over natten.... Det er kanskje der de pleier å ligge også for alt jeg vet ;)
(Det passet meg særdeles dårlig at jeg ikke bestilte mandag ja...)
kan stemme det , var en kampanje forrige uke som igår ble endret til innenriks kampanje..

Status
Not open for further replies.
Back