SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Tror ikke vi skal gi SAS IT for mye tillit til at de klarer å overholde egne betingelser. Historien har vist at poengene i slike kampanjer tikker inn selv om man ikke følger betingelsene til punkt og prikke (f. eks. open-jaw går som tur/retur osv.).

Jeg har flere bookinger, og fikk heller ikke.. Har aldri fått en targeted kampanje fra SAS. Aldri! Og har reist 40+ ganger i året med de de siste 3 åra. Straffer seg å være god kunde, nok en gang.

Man kan jo se på dette gjennom en annen linse: se for deg et Pandion-medlem (IKKE en flyprater) som allerede flyr mer enn han/hun egentlig vil. Da blir det kjapt dårlig stemning om SAS maser på ham/henne med en kampanje som denne.

Utenfor flyprat-boblen tror jeg ikke folk flest lengter etter slike tilbud :)

(Blir forøvrig mitt siste ord om denne saken for ikke å spore helt av her!)

Jeg har flere bookinger, og fikk heller ikke.. Har aldri fått en targeted kampanje fra SAS. Aldri! Og har reist 40+ ganger i året med de de siste 3 åra. Straffer seg å være god kunde, nok en gang.
Det hjelper kanskje å abonnere på nyhetebrev, og kanskje også få seg en eurobonus-konto. ;)

Ellers er det kun bookinger til utlandet som teller her.

SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ingen challange på meg heller :( Typisk når ein reiser masse?

Det hjelper kanskje å abonnere på nyhetebrev, og kanskje også få seg en eurobonus-konto. ;)

Ellers er det kun bookinger til utlandet som teller her.

Joda, har både EB-konto, og abonnerer på nyhetsbrev..

Utenfor flyprat-boblen tror jeg ikke folk flest lengter etter slike tilbud :)

Tror du tar feil her; De aller fleste med et EB-kort er nok klar for en god deal.
Pandion og storreisende EBG er nok ikke så poenghungrige da de tjener nok bonus på jobb, men disse er nok i fåtall i forhold til antall kunder som kunne tenke seg å tjene opp litt ekstra på de neste reisene.

I mitt tilfelle:

2 tur/retur - 6000
3 tur/retur - 15000
4 tur/retur - 27000
5 tur/retur - 42000
6 tur/retur - 60000

Samme som meg. Blir vel noe helgeturer i Skandinavia, evt Berlin. Håper på BNG fra Club Carlson så blir det skikkelig poengsamling.

Hvis jeg forstår riktig så teller det ikke for meg at jeg har OSL-DUB og LHR-OSL på to separate bookinger?

Hvis ikke, så lukter det milage run til noe så enkelt som Stockholm :p

Får man statusbonus på ekstrapoengene i slike kampanjer?

Hvis jeg forstår riktig så teller det ikke for meg at jeg har OSL-DUB og LHR-OSL på to separate bookinger?

Hvis ikke, så lukter det milage run til noe så enkelt som Stockholm :p

ARN-HEL er ganske billig, så OSL-ARN-HEL-ARN-OSL i to bestillinger virker som en vinner.

Ganske irriterende at jeg aldri får slike challenge/bonustilbud, når en faktisk er en god kunde og reiser en del med SAS. Får kun reklame og spørreundersøkelser fra SAS.

w

1500 ekstrapoeng for 1 t/r opp til 15 000 for 5. Noen lavere? Tror ikke det blir noen utenlandstur med SK i perioden uansett. Ikke tid og ikke penger :p

Tror ikke vi skal gi SAS IT for mye tillit til at de klarer å overholde egne betingelser. Historien har vist at poengene i slike kampanjer tikker inn selv om man ikke følger betingelsene til punkt og prikke (f. eks. open-jaw går som tur/retur osv.).

Word! Pointboosterkampanjen i høst skulle jo bare gjelde nye bookinger. Anslo to flighter, som jeg også fløy, men de var allerede bestilt. 3. januar kom det mail fra Eurobonus om at jeg ganske riktig klarte 0/2. 4. januar kom det ny mail hvor de beklaget den forrige mailen og opplyste om at ekstrapoengene snart skulle komme på konto :p

Har fått e-post om challenge. Meldte meg på point booster i fjor høst. Er nok en sammenheng der. Reiste 2 leg (1 t/r) i den kampanjen. Og det er det SAS annslår jeg vil reise i challenge kampanjen.

Tror dere poenggivende bookinger på norsk innenriks teller? Står jo at det ikke teller, men bør vel telle nå som det er mulig å tjene poeng innenriks....

Har BGO - ARN og ARN -TRD liggende inne som to separate bestillinger. Vil dette da telle som en tur/retur reise eller får jeg ikke noe for denne? (og ja, jeg har fått mailen)

Tror dere poenggivende bookinger på norsk innenriks teller? Står jo at det ikke teller, men bør vel telle nå som det er mulig å tjene poeng innenriks....

Har BGO - ARN og ARN -TRD liggende inne som to separate bestillinger. Vil dette da telle som en tur/retur reise eller får jeg ikke noe for denne? (og ja, jeg har fått mailen)

Slik jeg leser reglene så vil ingen av disse telle med.

Nei, jeg tolker det på samme måten jet-age. Glemte forsovet å si at ARN - TRD er via CPH, likefullt spiller det vil liten rolle.

En litt "hissig" helg i DK og fast sete CPH-AAL vil gi meg ca 60K EB-points. 52K på kampanje, 6K grunnpoeng og nesten 2K ved å betale med Amex. Totalpris ca. 7500NOK... Verdt det?? Tja......

Status
Not open for further replies.
Back