SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

I tillegg er det rabatt på bonusturer til Faro, Amsterdam, Manchester m.m

Hei. Er det noen som har fått ekstra poeng for kampanjen "Norge til SE/DK/FI". Jeg har hatt noen flygninger, men kan ikke se å ha mottatt noen ekstra poeng, bare de vanlige 1250 poengene pr leg. Blir dette kreditert kontoen etter 17 mars da kampanjen slutter?

Thomas

Ingen 50% denne gang. Kina (shanghai) kunne fristet men desverre bare i Y så

Fikk også ekstrapoeng i dag, inkl. bonus. Turen ble bestilt etter kampanjen kom og før 31. des, men endret bookingen den 4. jan.
Jeg har så langt kun fått nivåhøyende poeng for 1 av 4 reiser, men har fått vanlige poeng for alle reisene. Skal jeg da fortsatt vente den vanlige fristen på 2 uker før jeg tar kontakt for å etterlyse poengene?

Jeg har så langt kun fått nivåhøyende poeng for 1 av 4 reiser, men har fått vanlige poeng for alle reisene. Skal jeg da fortsatt vente den vanlige fristen på 2 uker før jeg tar kontakt for å etterlyse poengene?

Jeg har også fått nå på mine 5 legs. På alle står de som baspoeng, men er ikke med i antall kvalifiserte flygninger eller "baspoeng opptjent denne periode."

Kommer det etterhvert eller regnes de ikke med der?

Synd at ikke mileage run-destinasjon nr 1 - BCN - er inkludert. ;)

Putter inn vilkårene her i tråden som referanse, fordi de er umulig å oppdrive etter at signup-perioden er ferdig. Ikke engang SAS selv (på chat-en) klarer å hjelpe med det, i hvert fall ikke da jeg spurte om Skandinavia-bonusen som de nylig hadde.

Double points on your summer trip

Terms and conditions
Signup between March 19 – 31, 2013
Book between March 19 - 31, 2013
Travel June 1 - August 31, 2013
Valid in all service classes, except on award trips
Valid on all SAS operated flights to/from; Alanya, Alicante, Antalya, Athen, Biarritz, Budapest, Bukarest, Cagliari, Dubrovnik, Faro, Las Palmas, Lissabon, Malaga, Malta, Palanga, Palermo, Palma de Mallorca, Pristina, Pula, Santorini, Split, Tenerife, Thessaloniki and Valencia.
You can fly multiple time
Valid on round trips only
Extra points do not influence your SAS EuroBonus membership status
Campaign points will be on your account no later than 10 days after travel
EuroBonus general conditions apply

Noen som vet om det pleier være slik at man faktisk må bestille reisen i den spesifiserte perioden, eller om poengene kommer bare man reiser og registrerer seg i angitte perioder? Har alt booket en reise som kvalifiserer for poeng, så det blir spennende å se.

Ser ut som Nice og Barcelona allerede har for mange bookinger til at SAS deler ut ekstra poeng.

Last edited:

Noen som vet om det pleier være slik at man faktisk må bestille reisen i den spesifiserte perioden, eller om poengene kommer bare man reiser og registrerer seg i angitte perioder? Har alt booket en reise som kvalifiserer for poeng, så det blir spennende å se.

Ser ut som Nice og Barcelona allerede har for mange bookinger til at SAS deler ut ekstra poeng.

Erfaring tilsier vel at du nok ikke skal se bort i fra at det kommer litt ekstra poeng. Har fått med en rekke ting i feks pointbooster og julekalender som er booket utenom perioder de har oppgitt.

Ser forresten at bonusbonus bare gis t/r. Det betyr vel at en ikke kan booke sk direkte en vei også f.eks lh på sk nummer hjem igjen via muc/fra? Skulle vært 10 dager i Faro, 7 for lite, 14 for lenge...

Business campaign to SFO

from DK, FI, NO and SE

SR. Sales period
28MAR13-18APR13

TR. Travel period
Outbound 08APR13-30JUN13 - all travel must be completed 01SEP13

Fare basis
ZDK1BIZ, ZFI1BIZ, ZNO1BIZ, ZSE1BIZ

Note: Always consult appropriate fare note in your reservation system (GDS) for further details

Må visst ha minst 10 tegn i tillegg til sitatet!

Bare husk at Z klasse blir plassert i økonomi inneriks i Usa etter hva jeg husker.

Bare husk at Z klasse blir plassert i økonomi inneriks i Usa etter hva jeg husker.
Z-klasse gir Domestic First i USA nå, forutsatt tilgjengelighet ved bestillingstidspunkt.

Det er du helt sikker på at fortsatt gjelder? Mente de gjorde en endring for z klasse. C, d og I gir helt sikkert fortsatt F domestic. Det eg vel egentlig bare å gjøre en dummybooking før en betaler.

Status
Not open for further replies.
Back