SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Trodde det var en egen tråd for Eurobonusshopping, men kunne ikke finne den. Noen som vet om en klarer lure seg til ekstrapoeng om en handler på "battery club" eller "dust club" samtidig som "Ink club"? En får jo iallfall gratis frakt, men hadde vært greit med poeng også.

Man fikk det før i hvert fall, når man fikk fast poeng per kjøp.

Zürich går 17:10 fra OSL så bør rekke nesten en full dag på jobb hvis du kommer deg opp om morgenen

Last edited:

Fikk en mail av SAS idag:
Vi ser at du har reist mye med oss den siste tiden. Det er vi glade for! Og som takk vil vi gjerne gi deg doble poeng* fra 2. desember 2013 til 31. desember 2013 på reiser med SAS.

Jeg har tre IC-turer i desember, som gir 45K grunnpoeng+26K ekstrapoeng for IC-kampanje. Kan ikke se at tilbudene utelukker hverandre, så får altså 116K poeng i desember. Kjekt :)
Men kan samtidig ikke la være å tenke at det blir en forringelse i poenguttak med EB 2.0 med så mange kampanjetilbud og poeng som kan opptjenes. Og flere blir det vel i julekalenderen.

Snakk om storeslem for deg hvis du får alt dette, sykt!

I dagens julekalender EB luke har dem følgende tilbud:

"Tjen tredoble poeng på én reise

Sol i fjeset og vind i håret – og mange poeng på kontoen! Høres det bra ut? Vi gir deg tredoble poeng når du reiser fra Oslo til Barcelona, Palma de Mallorca eller Nice i perioden 20. april - 8. juni 2014."

jeg har to billetter til Nice i plus til 16 februar, bør jeg slette den ? og bestille nye med tanke på eb poeng ?
for jeg får vel mere poeng på dette tilbudet ?

Sol i fjeset og vind i håret – og mange poeng på kontoen! Høres det bra ut? Vi gir deg tredoble poeng når du reiser fra Oslo til Barcelona, Palma de Mallorca eller Nice i perioden 20. april - 8. juni 2014."

jeg har to billetter til Nice i plus til 16 februar, bør jeg slette den ? og bestille nye med tanke på eb poeng ?

Kampagnen gælder ikke rejseperiode i februar

Tilbudet verken i februar eller i SAS plus...

(Forøvrig så gjelder dette alle reiser fra både OSL, ARN og CPH (står lengre nede under vilkår), var litt misvisende tekst på akkurat det.)

Flere som har fått mail med 300,- rabatt på USA/Asia-reiser?

Pass på! 300 kroner rabatt!
Akkurat nå får du 300 kroner i rabatt på reiser med SAS til USA eller Asia. Gjelder reiser i perioden mai–september 2014 som er bestilt senest 16. desember 2013.

Akkurat ja, forskjell på folk skjønner jeg.. :p

Promocode med kontantrabatt er helt nytt på sas.xx og vil kun være targeted tilbud av det jeg har forstått.

fikk mail idag fra SAS:
"Nå har vi kampanjepriser i SAS Plus og SAS Business til Beijing, Shanghai, Tokyo, New York, Washington, Chicago og San Francisco. Gjelder utreise 14.–20. april, med avsluttet reise senest 15. mai 2014. Bestill senest 2. januar og unn deg en behagelig langreise i påsken"

fant blant annet ut at New York og Beijing har samme pris ca 14000 kr tur/retur
i business..hvorfor har det seg slik det er lengere dit enn New York ?

CPH-Beijing er en kortere reise enn i alle fall jeg trodde, turen unnagjort på 8-9 timer.

fikk mail idag fra SAS:
"Nå har vi kampanjepriser i SAS Plus og SAS Business til Beijing, Shanghai, Tokyo, New York, Washington, Chicago og San Francisco. Gjelder utreise 14.–20. april, med avsluttet reise senest 15. mai 2014. Bestill senest 2. januar og unn deg en behagelig langreise i påsken"

Ser ut som OSL-SFO bookes som OSL-EWR-SFO, med EWR-SFO i økonomi? Det var jo litt av et tilbud.

-A

Status
Not open for further replies.
Back