SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ikke fått noe tilbud her i gården nei...

Spørs som mange sier at de av oss som reiser mest ikke får noe slike tilbud.. Har selv hatt en opptjening på over 100K poeng det siste året og flyr alltid med økonomi og 95% innen europa.. Maaaange flights, men svært få slike tilbud som ramler inn dessverre..

Har 4 USA-turer på 10 uker her nå, så vært fint med en liten ekstrabonus.. :)

Kim

Er ikke nødvendigvis poengene som er problemet. Hadde jeg fått poeng innenriks, så hadde jeg sikkert fått inn 15.000 i måneden, kanskje mer, men det er det dårlig med. Det blir derfor begrenset med poeng godskrevet konto.

Vet ikke helt, fikk tilbudet og har over 50 000 grunnpoeng på sasmetall til nå i år.

En kar på FT som har vært i kontakt med SAS for å få avklaring rundt reglene:
- Already existing bookings will count

- ARN-OSL-BGO-OSL will count as one roundtrip

- ARN-OSL-BGO-OSL-ARN will count as one roundtrip
Jeg velger å tro at så lenge SAS' nåværende IT-regime styrer showet, bør man ikke bli overrasket om man får poeng for reiser som ikke er iht. reglene.

Fikk tilbudet og har opptjent 50K i år og 100+ ifjor, så vet ikke helt hva som er kriteriene for targeted, eller om det er noe system i det. Har 2 t/r innenfor perioden, men fristende å booke milageruns 4 t/r siden jeg da vil ha nok poeng til C-billett interkontinentalt med LX.

Er det noen ringrever her som har noen gode forslag til milageruns til en rimelig penge? Ser at en må kjøre separate bookinger t/r for å være sikker på å få registrert seg.

Er det noen ringrever her som har noen gode forslag til milageruns til en rimelig penge? Ser at en må kjøre separate bookinger t/r for å være sikker på å få registrert seg.

Se post #200

bare sånn at jeg forstår dette riktig - jeg kan legge inn en bestilling osl-arl, og mens jeg er i stockholm kan jeg ha en ny bestilling arl-hel. Dette kvalifiserer da til to turer?

bare sånn at jeg forstår dette riktig - jeg kan legge inn en bestilling osl-arl, og mens jeg er i stockholm kan jeg ha en ny bestilling arl-hel. Dette kvalifiserer da til to turer?

Ja det stemmer.

storbysommer tilbud på sas.no idag
reiseperiode 1juni - 31 august
blant annet:
Reykjavik fra 599 fra osl og Berlin 399 fra osl

fant ut at det ikke var mange avganger med disse prisene.

Ikke det at jeg tror noen bryr seg - det burde man i hvert fall ikke - men EuroBonus varter opp med et skikkelig lavmålstilbud: 10% poengrabatt til WAW fra Norden. Tror heller jeg bruker poengene på en BoB-Cola...

Ikke det at jeg tror noen bryr seg - det burde man i hvert fall ikke - men EuroBonus varter opp med et skikkelig lavmålstilbud: 10% poengrabatt til WAW fra Norden. Tror heller jeg bruker poengene på en BoB-Cola...
Hehe, apropos BoB med EB - jeg gjorde en enormt dårlig deal for noen uker siden, og kjøpte et glass appelsinjuice for 300 (!) poeng.

(Hadde akkurat 300 poeng som gikk ut før jeg hadde sjans til å bruke dem, fant ikke noe mer fornuftig.)

Veldig bra at SAS nå inkluderer i listen anslag på hvor mye skatter og avgifter kommer på. :thumbup

Angående bonustilbud med opptil 60K++ poeng hvis en reiser 6 t/r, er det noe håp om at innenriksreiser likevel telles med siden bonusforbudet oppheves? Jeg vet at det står at:

Følgende billetter og flyginger er ikke inkludert i Bonus Challenge:

Bonusbilletter som helt eller delvis er kjøpt for EuroBonus-poeng
Code-share-flyginger (som flys av annet selskap enn SAS)*
Norske innenriksreiser
Charter som blir fløyet av SAS

Opptjen doble poeng i Norge!

Kjære medlemmer,
Vi feirer at du igjen kan opptjene poeng på norske innenriksruter ved å gi deg doble poeng: Grunnpoeng + Ekstrapoeng = doble poeng.

Meld deg på her senest 2. juni 2013

Vær oppmerksom på:
Påmelding senest 2. juni 2013
Gjelder alle SAS-ruter og utvalgte Widerøe-ruter i Norge
Gjelder første tur/retur-reise i perioden 3. juni – 31. august 2013 (enten med SAS eller Widerøe)
Gjelder alle billettyper, med unntak av bonusreiser
Poengene vises på din konto etter avsluttet reise
Normale EuroBonus-vilkår gjelder

http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/NOINR/?WT.mc_id=NOEMextra

Nye point bargains er ute, og som vanlig er det halv pris i sommer på bonusreiser innenlands :)
Norsk innenriks: 5000 poeng T/R
DK/FI/SE->Madrid: 25% rabatt
DK/FI/SE->Amsterdam: 25% rabatt
Book: 28 mai-2 juni
Travel: 3 juni-31 juli
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/
Det står at man også kan booke bonusturer med Widerøe, men jeg klarer ikke få opp Andøya eller ANX som destinasjon når jeg skal booke bonustur. Er det noen triks for å få det til?

Vurderer sterkt å bryte min regel om å ikke reise 3 helger på rad. :rolleyes:

Det står at man også kan booke bonusturer med Widerøe, men jeg klarer ikke få opp Andøya eller ANX som destinasjon når jeg skal booke bonustur. Er det noen triks for å få det til?

Du kan ikke bruke bonuspoeng på anbudsruter

Takk, da får jeg vel vente noen år med å reise dit. :-(

5000 tur/retur på innenriks er gull. Bare så synd at jeg har booket opp det meste av reiser for denne perioden. Trøsten får være dobbel EB-opptjening.

Status
Not open for further replies.
Back