SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.

Nye point bargains er ute, og som vanlig er det halv pris i sommer på bonusreiser innenlands :)
Norsk innenriks: 5000 poeng T/R
DK/FI/SE->Madrid: 25% rabatt
DK/FI/SE->Amsterdam: 25% rabatt
Book: 28 mai-2 juni
Travel: 3 juni-31 juli
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/

Meget spesielt at de selger eco, eco + og business. Den gamle businessen gjelder jo bare til 08 juni! Hva med de som kjøper en businessbillett til Madrid 10. Juni til 45 K poeng? De blir jo rundlurt.

Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Merkelig! Tenkte det var pga. finjustering av produkt og uttakstabell at det manglet EB-tilbud forrige uke. Huff, jeg blir å savne drømmen om en deilig biff på SK biz i Europa. Fikk den drømmen oppfylt en gang mellom LHR-OSL, ellers har det vel stort sett gått i oppdrettslaks og cousocus... Likevel, det blir en klar degradering med SKs altfor forutsigbare café!

Meget spesielt at de selger eco, eco + og business. Den gamle businessen gjelder jo bare til 08 juni! Hva med de som kjøper en businessbillett til Madrid 10. Juni til 45 K poeng? De blir jo rundlurt.
Rundlurt blir man først når man finner en reise som er utsolgt i Y men har ledig kapasitet i C. :)

Hva er egentlig greia med LYR? Mente å huske awards dit regnes som innenlands. Husker jeg feil, eller er de utelatt fra kampanjen? Tenkte jeg kanskje skulle ta ei helg der, award og 2-for-1 med Club Carlson gull, siden jeg ikke får planlagt noen ferie i sommer. 10k EB-poeng er vel fortsatt god verdi, men det er mer enn hva jeg har.

Hva er egentlig greia med LYR? Mente å huske awards dit regnes som innenlands. Husker jeg feil, eller er de utelatt fra kampanjen?

Den er med, 5000 poeng tur retur.

Attachments

• Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    45.8 KB · Views: 1,171

Takk! Får den også opp nå. 100% sikker på at det ikke var tilgjengelig når jeg forsøkte for noen timer siden.

Hm, jeg får ikke opp tilbudsprisen mellom Bergen og Oslo, merelige greier.

Edit: Ser reiseperioden er kortere enn tidligere, siste hjemreise er 31. juli.

Ser SAS har salg til USA nå. Men er det vanlig at billettene må sendes ut på 117-dokument? Det er satt som krav denne ganga, men har det vært vanlig før? Det betyr jo at jeg ikke kan booke på WF.no :headbang

Er det slik at jeg kan booke billetter med bonuspoeng for andre også med mine poeng, dersom jeg er en del av reisefølge? Noen spesielle regler evt?

Er det slik at jeg kan booke billetter med bonuspoeng for andre også med mine poeng, dersom jeg er en del av reisefølge? Noen spesielle regler evt?

Du kan booke for andre ja, og du trenger ikke være med. bare huk bort "medlemmet reiser"!

SAS har tilbud nå: "Reis innen Norge og Norden fra kun 499,-".

Er dette de laveste prisene SAS kjører innenlands, eller kan det komme bedre tilbud (BGO-OSL)?

Blir spennede å se om det dukker opp tilbud på den nye plus class neste uke

Re: Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Er dette de laveste prisene SAS kjører innenlands, eller kan det komme bedre tilbud (BGO-OSL)?

Forrige tilbud fikk jeg HAU-OSL-HAU til 369,-, så mulig det kommer bedre, men er jo ikke snakk om de store summene.

Nei, du kan ikke regne med bedre tilbud enn det, tom. lavere enn den faste ungdomsprisen. Du finner nå lavere pris mellom OSL og KRS/HAU/MOL, 399 kr.

Forrige tilbud fikk jeg HAU-OSL-HAU til 369,-, så mulig det kommer bedre, men er jo ikke snakk om de store summene.
Neida, men kunne ikke huske å ha sett SAS lavere enn 499,-. Til sammenligning har jeg kjøpt DYs tilbudsbilletter til 199,- og 299,- flere ganger, så det er ikke bare en lokkepris som ikke er mulig å få tak i. Man kan si mye om høykost vs lavkost, DY vs SK osv, og det finnes plenty av tråder for å diskutere det. Men man kommer ikke bort fra at dobbelt så dyrt ikke er en uvesentlig forskjell, selv om det bare er snakk om et par hundrelapper i dette tilfellet.

Nei, du kan ikke regne med bedre tilbud enn det, tom. lavere enn den faste ungdomsprisen. Du finner nå lavere pris mellom OSL og KRS/HAU/MOL, 399 kr.
Jeg har mange ganger kjøpt billigere billetter enn ungdomsprisen, i hvert fall på WFs ruter. Der er mitt inntrykk at vanlige billetter er billigst hvis man kjøper mer enn en måned i forveien, mens ungdomsbillett er mer stabile i pris frem mot avreise og dermed er billigst de siste ukene.

Jeg har mange ganger kjøpt billigere billetter enn ungdomsprisen, i hvert fall på WFs ruter. Der er mitt inntrykk at vanlige billetter er billigst hvis man kjøper mer enn en måned i forveien, mens ungdomsbillett er mer stabile i pris frem mot avreise og dermed er billigst de siste ukene.

For SAS på norsk innland er ungdomsprisene (VZZ) 100 kr lavere enn faste laveste pris (THAPPY), så ditt inntrykk er feil der med SAS. Kampanjeprisene (OHAPPY) derimot er enten lik ungdomsprisene eller 100 kr lavere. I den pågående kampanjen er det 100 kr lavere enn ungdomsprisene. Alle ovenstående prissammenligninger er på non-stop ruter, på gjennomgående billetter er det større forskjell.

Takk, da får jeg vel vente noen år med å reise dit. :-(

Norwegian flyr direkte dit nå i sommer uten at det koster skjorta. Litt OT men skulle bare gjøre oppmerksom på det.

Ellers kan det nevnes at det er tilbud til København/Stockholm/Helsinki for 10 000 poeng nå. Liker disse tilbudene som gjør det lett med en spontan sommertur :)

Kampanje til Thailand

High season campaign

from DK, FI, NO and SE to Thailand

SR. Sales period
07JUN13-21JUN13

TR. Travel period
22NOV13-30MAR14

Destinations
BKK, HKT, KBV, KUL, TDX, USM

Fare basis
UHDKECO, UHFIECO, UHNOECO, UHSEECO

Note: For further details always consult appropriate fare note in your GDS

Extension of Campaign to TYO

from DK, FI, NO and SE

SR. Sales period
23APR13-13MAY13 - Extended to 01JUL13

TR. Travel period
24JUN13-13OCT13

Fare basis
LHDKECO, LHNOECO, LHSEECO
TFIECO

Note: Always consult appropriate fare note in your reservation system (GDS) for further details.

Kampanje til Thailand

Med tilslutning innenlands får jeg ikke opp billigere billetter enn ca 7300. Tidligere har en jo sett kampanjer ned mot kr 5200. Noen som kan gi ytterligere info om tilbudet?

Status
Not open for further replies.
Back