Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Doble poeng til Shanghai og Beijing for Economy Extra og Business. Endelig en kampanjeperiode som inkluderer turen min i april.39 800 poeng (hvorav 21400 som gir status) hvis begge Optiontown-oppgraderingene går gjennom!
Fruen fikk e-post fra SAS vedr. 'Bonus Challenge', som de nå kaller det. Gjelder flighter mellom 1. mai og 30. juni med potensielt meget generøs opptjening:
1 tur/retur = 6.000 ekstrapoeng
2 tur/retur = 15.000 ekstrapoeng
3 tur/retur = 27.000 ekstrapoeng
4 tur/retur = 42.000 ekstrapoeng
5 tur/retur = 60.000 ekstrapoeng
Står ingenting om krav til klasse eller reisens lengde, så teoretisk sett kan 5 x OSL-ARN-OSL gi maks uttelling. Dere som har bestilt Mileage Run får jo håpe på e-post.
Kampanjen er personlig uten mulighet for deling, slik jeg kan se.
Unntak
Følgende billetter og flyginger er ikke inkludert i Bonus Challenge:
Bonusbilletter som helt eller delvis er kjøpt for EuroBonus-poeng
Code-share-flyginger (som flys av annet selskap enn SAS)*
Norske innenriksreiser
Charter som blir fløyet av SAS
Dere som har bestilt Mileage Run får jo håpe på e-post.
Ser ut til at det er targeted for de som har minst en tur i perioden for å få dem til å booke en tur til.
Jeg har flere bookinger, og fikk heller ikke.. Har aldri fått en targeted kampanje fra SAS. Aldri! Og har reist 40+ ganger i året med de de siste 3 åra. Straffer seg å være god kunde, nok en gang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.