SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Brukar inte SAS ha sin höst kampanj med "billiga resor" nån gång i april-maj?

Doble poeng til Shanghai og Beijing for Economy Extra og Business. Endelig en kampanjeperiode som inkluderer turen min i april. :) 39 800 poeng (hvorav 21400 som gir status) hvis begge Optiontown-oppgraderingene går gjennom!

Jeg var litt spent på om jeg kom til å få nyte godt av denne, men ser nå at jeg med PVG-CPH booket i Economy (oppgradert til Business gjennom Optiontown) ga meg totalt 26 000 poeng (hvorav 13 000 som grunnpoeng). Hyggelig å se at poengene kommer inn uten å måtte krangle :cool:

Nå ligger kampanjen "Hei sommer! 1 000 000 billige reiser på sas.no! Bestill senest 16. april"

Ser ut som det er endel gode priser ute å går.

499,- mellom Trondheim og London er ikke feil - her skal nok SAS knuse Norwegians økte satsing til og fra Stjørdal ;)

Doble poeng med Mastercard (og sikkert Diners) 10-12 mai. Lå en pdf med e-fskturaen i banken.

Fruen fikk e-post fra SAS vedr. 'Bonus Challenge', som de nå kaller det. Gjelder flighter mellom 1. mai og 30. juni med potensielt meget generøs opptjening:

1 tur/retur = 6.000 ekstrapoeng
2 tur/retur = 15.000 ekstrapoeng
3 tur/retur = 27.000 ekstrapoeng
4 tur/retur = 42.000 ekstrapoeng
5 tur/retur = 60.000 ekstrapoeng

Står ingenting om krav til klasse eller reisens lengde, så teoretisk sett kan 5 x OSL-ARN-OSL gi maks uttelling. Dere som har bestilt Mileage Run får jo håpe på e-post.

Kampanjen er personlig uten mulighet for deling, slik jeg kan se.

Fruen fikk e-post fra SAS vedr. 'Bonus Challenge', som de nå kaller det. Gjelder flighter mellom 1. mai og 30. juni med potensielt meget generøs opptjening:

1 tur/retur = 6.000 ekstrapoeng
2 tur/retur = 15.000 ekstrapoeng
3 tur/retur = 27.000 ekstrapoeng
4 tur/retur = 42.000 ekstrapoeng
5 tur/retur = 60.000 ekstrapoeng

Står ingenting om krav til klasse eller reisens lengde, så teoretisk sett kan 5 x OSL-ARN-OSL gi maks uttelling. Dere som har bestilt Mileage Run får jo håpe på e-post.

Kampanjen er personlig uten mulighet for deling, slik jeg kan se.

Samme fikk jeg. Har minst 5 tur retur men alle er inneriks med opptjening(jobbrelatert)
men spørs om de teller.
Jeg får "bare" 26000 poeng ved 5 T/R

Unntak
Følgende billetter og flyginger er ikke inkludert i Bonus Challenge:
Bonusbilletter som helt eller delvis er kjøpt for EuroBonus-poeng
Code-share-flyginger (som flys av annet selskap enn SAS)*
Norske innenriksreiser
Charter som blir fløyet av SAS

Last edited:

Har fått samme men må minimum reise 4 t/r og får da bare 2600 poeng.... straffen for å reise mye SAS i det siste.

I mitt tilfelle:

2 tur/retur - 6000
3 tur/retur - 15000
4 tur/retur - 27000
5 tur/retur - 42000
6 tur/retur - 60000

Jeg må ha minimum 2 t/r. Har allerede 1 vanlig tur og 2 bonusturer med SAS booket. Med bookinger hos andre blir det vanskelig å presse inn en tur til.

Ser ut til at det er targeted for de som har minst en tur i perioden for å få dem til å booke en tur til.

Jeg fikk dessverre ingenting. Reiser nok alt for mye til å få.

Vilkår & regler for Bonus Challenge
Hvem kan delta i Bonus Challenge? Bonus Challenge er kun åpen for utvalgte og inviterte medlemmer i SAS EuroBonus.

Hvordan fungerer Bonus Challenge?
Med Bonus Challenge kan du opptjene Ekstrapoeng på tur/retur-reisene dine med SAS hvis antallet t/r-reiser tilsvarer eller overstiger det som vi i SAS har estimert at du skal gjennomføre. Den enkelte tur/retur-reise må være bestilt samtidig, og flygingene må opereres av SAS. Bonus Challenge gjelder reiser foretatt i tidsrommet 1. mai til 30. juni 2013, forutsatt at du har registrert deg på forhånd. Bonus Challenge er åpen for registrering mellom 17. og 30. april 2013, og du kan justere estimatet ditt i hele registreringsperioden. Du binder deg selvsagt ikke til å foreta det antallet t/r-reiser du har angitt.

Slik deltar du i Bonus Challenge
For å opptjene Ekstrapoeng må du oppgi det antall tur/retur-reiser du tror du kommer til å foreta med SAS, basert på vårt estimat som igjen er basert på ditt tidligere reisemønster. Hvis du har gjennomført så mange t/r-reiser som du har oppgitt i Bonus Challenge når reiseperioden er over, opptjener du Ekstrapoeng som angitt på kampanjesiden. Har du reist mindre, får du ingen Ekstrapoeng, men du får selvsagt Grunnpoengene som du ellers ville fått for reisene dine.

Slik beregner vi Ekstrapoengene dine
Du opptjener Ekstrapoeng når du har gjennomført det antall tur/retur-reiser som du har oppgitt at du skal gjennomføre. Ekstrapoengene er basert på reisemønsteret ditt og gjelder uansett destinasjon og bookingklasse. Du kan maksimalt få Ekstrapoeng for det antall t/r-reiser som du har oppgitt. Flere reiser gir ikke flere Ekstrapoeng.

Slik får du Ekstrapoengene dine
Ekstrapoengene du opptjener i Bonus Challenge, blir satt inn på din EuroBonus-konto senest 10 dager etter at målet er nådd, forutsatt at flyreisen er registrert på kontoen. Hvis du har etterregistrert flyreiser etter 30. juni 2013 og ikke fått poengene innen 10 dager, ber vi deg om å ta kontakt med Medlemsservice.

Unntak
Følgende billetter og flyginger er ikke inkludert i Bonus Challenge:
Bonusbilletter som helt eller delvis er kjøpt for EuroBonus-poeng
Code-share-flyginger (som flys av annet selskap enn SAS)*
Norske innenriksreiser
Charter som blir fløyet av SAS

*Med en code-share-flyging menes en kommersiell flyavgang som drives av ett flyselskap, men markedsføres av andre. Flykoder som markedsføres som SK3000-SK3999, SK6000-SK6999 og SK8000-SK9999 er code-share-avganger operert av en av SAS partnere. Disse avgangene er ikke inkludert i Bonus Challenge.

Fikk tilbud her også, hhv. 2=4000/3=10000/4=18000/5=28000/6=40000

Dere som har bestilt Mileage Run får jo håpe på e-post.

Usikker, de snakker kun om t/r-reiser ikke om antall legs denne gangen. Det står også at t/r må bestilles samtidig.

Ser ut til at det er targeted for de som har minst en tur i perioden for å få dem til å booke en tur til.

Nei, jeg fikk tilbud uten å ha SK-bookinger liggende inne.

Jeg har flere bookinger, og fikk heller ikke.. Har aldri fått en targeted kampanje fra SAS. Aldri! Og har reist 40+ ganger i året med de de siste 3 åra. Straffer seg å være god kunde, nok en gang.

Hvordan står OSL-CPH-AMS t/r vs OSL-AMS t/r, vil det være 2 mot 1 t/r??

Jeg tipper du må gjøre OSL-CPH/CPH-OSL og CPH-AMS/AMS-CPH som to separate bestillinger for at det skal telle, iallfall slik jeg forstår betingelsene. Kan jo fort bli 75000 poeng og en god del legs på en dag med dette tilbudet ;)

Jeg har flere bookinger, og fikk heller ikke.. Har aldri fått en targeted kampanje fra SAS. Aldri! Og har reist 40+ ganger i året med de de siste 3 åra. Straffer seg å være god kunde, nok en gang.

Vel...
Jeg har kun to innenlands pluss en bonus iår. Ingen mail her heller...

Status
Not open for further replies.
Back