I følge avtalen, skal Norwegian velges selv om de er dyrere på enkelte avganger.
667 kr mot Norwegian sine 501 kr.
De kunne da i det minste ha prøvd å matche Norwegian, slått av en hundrelapp til.
Ja, bittelitt dyrere.
Regnestykket mitt hos Norwegian er slik:
Billett 501 kr + Baggasje (1 stk) 40 kr + Sete 40 kr + Kredittkort 40 kr = 621 kr.
Hos SAS er prisen 667 uansett. Jeg betaler gledelig de ekstra kronene det koster med SAS.
... kredittkort er selvfølgelig valgfritt hos Norwegian...
Jeg liker personlig å reservere sete og betale med kredittkort.
De kunne da i det minste ha prøvd å matche Norwegian, slått av en hundrelapp til.
Hvor tar SAS kapasiteten fra? Har de tilgjengelig luke i dagens operasjoner, blir det plassert nytt fly ved Osl, eller blir det reduksjoner på andre destinasjoner?
Tre Boeing 737-500, en Boeing 737-400 og en Fokker 50 er borte, men ike så veldig mange flere?
Men hvordan stiller det seg hvis reisen fortseter videre fra OSL med connections til en annen destinasjon i Norge eller utlandet?
Sier avtalen fortsatt at man skal fly med Norwegian til Oslo, for så å byte selskap der?
Men hvordan stiller det seg hvis reisen fortseter videre fra OSL med connections til en annen destinasjon i Norge eller utlandet?
Sier avtalen fortsatt at man skal fly med Norwegian til Oslo, for så å bytte selskap der?
Sende SAS ruta nedom TRD hadde vel kanskje vært en mulighet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.