Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
I følge avtalen, skal Norwegian velges selv om de er dyrere på enkelte avganger.
667 kr mot Norwegian sine 501 kr.
De kunne da i det minste ha prøvd å matche Norwegian, slått av en hundrelapp til.
Ja, bittelitt dyrere.
Regnestykket mitt hos Norwegian er slik:
Billett 501 kr + Baggasje (1 stk) 40 kr + Sete 40 kr + Kredittkort 40 kr = 621 kr.
Hos SAS er prisen 667 uansett. Jeg betaler gledelig de ekstra kronene det koster med SAS.
... kredittkort er selvfølgelig valgfritt hos Norwegian...
Jeg liker personlig å reservere sete og betale med kredittkort.
667 kr mot Norwegian sine 501 kr.
De kunne da i det minste ha prøvd å matche Norwegian, slått av en hundrelapp til.
Hvor tar SAS kapasiteten fra? Har de tilgjengelig luke i dagens operasjoner, blir det plassert nytt fly ved Osl, eller blir det reduksjoner på andre destinasjoner?
667 kr mot Norwegian sine 501 kr.
De kunne da i det minste ha prøvd å matche Norwegian, slått av en hundrelapp til.
Tre Boeing 737-500, en Boeing 737-400 og en Fokker 50 er borte, men ike så veldig mange flere?
Men hvordan stiller det seg hvis reisen fortseter videre fra OSL med connections til en annen destinasjon i Norge eller utlandet?
Sier avtalen fortsatt at man skal fly med Norwegian til Oslo, for så å byte selskap der?
Men hvordan stiller det seg hvis reisen fortseter videre fra OSL med connections til en annen destinasjon i Norge eller utlandet?
Sier avtalen fortsatt at man skal fly med Norwegian til Oslo, for så å bytte selskap der?
Sende SAS ruta nedom TRD hadde vel kanskje vært en mulighet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.