SAS og utfasingen av 737-700

Ref. sprekkdannelse-tråden, så kan vi vel da legge til LN-RPK her som ferdig i tjeneste for SAS. Er vel stor sannsynlighet for at også denne går direkte til gjenvinning? Særlig om ryktene om sprekkdannelser er reelle.
 
Ref. sprekkdannelse-tråden, så kan vi vel da legge til LN-RPK her som ferdig i tjeneste for SAS. Er vel stor sannsynlighet for at også denne går direkte til gjenvinning? Særlig om ryktene om sprekkdannelser er reelle.

RPK skulle skrotes i november uansett.

Kan den i det hele tatt flys ut fra OSL for å hugges på en av de vanlige plassene? Eller må den hugges på OSL?
 
Hvilke av SAS sine -700 er eiet av SAS, og de ikke bare kan leveres tilbake ved kontraktsslutt?
 
SE-REZ har efter 6 veckor i Rzeszow (RZE) flugits till DUB som SK9122. Är detta för utfasning eller reparation?
 
SE-REZ har efter 6 veckor i Rzeszow (RZE) flugits till DUB som SK9122. Är detta för utfasning eller reparation?

Hittade följande på Skyliner:
"Boeing 737-76N 32738 1392 SE-REZ SAS ferried 31oct19 RZE-DUB for paint into all white prior return to lessor ex N280SC" så den har alltså lämnat!
 
Och då har jag missat "last service" och ferry till RZE, någon som kan hjälpa ?



364b37f40aea3ca554315e22eca41ff5.jpg
 
SE-REZ ble jo levert og leid fra GECAS fra november 2013, så tyder på en 6-årig leasingavtale på akkurat denne
 
Hittade följande på Skyliner:
"Boeing 737-76N 32738 1392 SE-REZ SAS ferried 31oct19 RZE-DUB for paint into all white prior return to lessor ex N280SC" så den har alltså lämnat!

Igår flög den tillbaka till OSL på SK-nummer?!
 
Blir bra när dessa blir utfasad.
Flög en A320N ARN-AGH på onsdag och sedan SE-RES hem igår, väldigt skakigt och hög ljudvolym i -RES jämfört med Airbusen..
 
Back
Top