Rett borti traktene jo, visste ikke de har hugger der![]()
Ref. sprekkdannelse-tråden, så kan vi vel da legge til LN-RPK her som ferdig i tjeneste for SAS. Er vel stor sannsynlighet for at også denne går direkte til gjenvinning? Særlig om ryktene om sprekkdannelser er reelle.
RPK skulle skrotes i november uansett.
Kan den i det hele tatt flys ut fra OSL for å hugges på en av de vanlige plassene? Eller må den hugges på OSL?
Antar att det flyttars över 73G/73W från ARN till OSL allt eftersom vi får A320 här?
Hvilke av SAS sine -700 er eiet av SAS, og de ikke bare kan leveres tilbake ved kontraktsslutt?
SE-REZ har efter 6 veckor i Rzeszow (RZE) flugits till DUB som SK9122. Är detta för utfasning eller reparation?
Och då har jag missat "last service" och ferry till RZE, någon som kan hjälpa ?
Hittade följande på Skyliner:
"Boeing 737-76N 32738 1392 SE-REZ SAS ferried 31oct19 RZE-DUB for paint into all white prior return to lessor ex N280SC" så den har alltså lämnat!
Igår flög den tillbaka till OSL på SK-nummer?!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.